![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/28/photon27832f73718.jpg?itok=CNiwN7Rp)
Είναι γνωστό ότι η αυτοκίνηση σταδιακά απομακρύνεται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα αρχίσει να υιοθετεί τους ηλεκτρικούς όμως εκτός από τα καθημερινά αυτοκίνητα αυτό ισχύει και για τους αγώνες.
Εξαίρεση δεν μπορεί να αποτελέσει ούτε η Formula 1 η οποία έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα με τη χρήση των υβριδικών V6 κινητήρων των 1.6 λίτρων από το 2014 και μετά, εγκαταλείποντας τους ατμοσφαιρικούς V8 των 2.4 λίτρων.
Η στροφή της Formula 1 σε υβριδικούς κινητήρες και η δημοφιλία του ηλεκτρικού πρωταθλήματος μονοθεσίων Formula E που αυξάνεται συνεχώς αποτελούν σημάδια ότι η εξαφάνιση του κλασικού κινητήρα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έρχεται κάθε μέρα και πιο κοντά. Σίγουρα η μετάβαση δε θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη όμως έχει ήδη ξεκινήσει.
Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και ομάδες που έχουμε συνδυάσει άρρηκτα με τη Formula 1 κάποια στιγμή θα κινούν τα μονοθέσιά τους με ηλεκτρικούς κινητήρες. Αυτό το μέλλον φαντάστηκε ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ματέο Τζεντίλε και δημιούργησε ένα σχέδιο που δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η Ferrari που θα συμμετέχει σε κάποιο μελλοντικό πρωτάθλημα.
Βασικό χαρακτηριστικό του μονοθεσίου του Τζεντίλε είναι ότι όλη η εξωτερική επιφάνεια είναι ιδιαίτερα λεία σε αντίθεση με τα σημερινά που χαρακτηρίζονται από πολλά μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα.
Όσον αφορά το ενδεχόμενο η Ferrari να μπει στη Formula E ο εκλιπών πρόεδρος της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, είχε δηλώσει το 2017 “πρέπει να εμπλακούμε κάποια στιγμή στη Formula E επειδή ο τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα αποτελέσουν κομμάτι του μέλλοντός μας”.