Είστε εδώ

Auto News

Ferrari: Σχέδιο για ηλεκτρικό μονοθέσιο

του Σωτήριου Χάλλα

Είναι γνωστό ότι η αυτοκίνηση σταδιακά απομακρύνεται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα αρχίσει να υιοθετεί τους ηλεκτρικούς όμως εκτός από τα καθημερινά αυτοκίνητα αυτό ισχύει και για τους αγώνες.

Εξαίρεση δεν μπορεί να αποτελέσει ούτε η Formula 1 η οποία έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα με τη χρήση των υβριδικών V6 κινητήρων των 1.6 λίτρων από το 2014 και μετά, εγκαταλείποντας τους ατμοσφαιρικούς V8 των 2.4 λίτρων.

Η στροφή της Formula 1 σε υβριδικούς κινητήρες και η δημοφιλία του ηλεκτρικού πρωταθλήματος μονοθεσίων Formula E που αυξάνεται συνεχώς αποτελούν σημάδια ότι η εξαφάνιση του κλασικού κινητήρα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έρχεται κάθε μέρα και πιο κοντά. Σίγουρα η μετάβαση δε θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη όμως έχει ήδη ξεκινήσει.

Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και ομάδες που έχουμε συνδυάσει άρρηκτα με τη Formula 1 κάποια στιγμή θα κινούν τα μονοθέσιά τους με ηλεκτρικούς κινητήρες. Αυτό το μέλλον φαντάστηκε ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ματέο Τζεντίλε και δημιούργησε ένα σχέδιο που δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η Ferrari που θα συμμετέχει σε κάποιο μελλοντικό πρωτάθλημα.

Βασικό χαρακτηριστικό του μονοθεσίου του Τζεντίλε είναι ότι όλη η εξωτερική επιφάνεια είναι ιδιαίτερα λεία σε αντίθεση με τα σημερινά που χαρακτηρίζονται από πολλά μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Όσον αφορά το ενδεχόμενο η Ferrari να μπει στη Formula E ο εκλιπών πρόεδρος της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, είχε δηλώσει το 2017 “πρέπει να εμπλακούμε κάποια στιγμή στη Formula E επειδή ο τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα αποτελέσουν κομμάτι του μέλλοντός μας”.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.