![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/10/photon31154f83860.jpg?itok=swN8sDWo)
Ο επικεφαλής του τομέα έρευνας και ανάπτυξης της BMW, Κλάους Φρόλικ, αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να συνεχίσει την πορεία της σε ό,τι αφορά τις κυψέλες καυσίμου, μέχρι να κατασκευάσει και αρχίσει να πουλάει τα πρώτα υδρογονοκίνητα μοντέλα που θα φέρουν τα σήματά της.
Σύμφωνα με τον Φρόλικ, η αρχή θα γίνει με τις Χ6 και Χ7, όμως ο Γερμανός είπε ότι αυτή τη στιγμή η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου είναι πολύ ακριβή (μέχρι και 10 φορές ακριβότερη από τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Ωστόσο, δήλωσε ότι η συνεργασία που υπάρχει με την Toyota είναι σίγουρος πως θα μειώσει το κόστος, το οποίο η BMW εκτιμά ότι θα εξισωθεί με των μπαταριών το 2025. Αυτό θα επιτρέψει την πιο εύκολη εμπορική πορεία των σχετικών μοντέλων.
Επιπλέον, με τη μείωση του κόστους θα αυξηθεί και η παραγωγική ικανότητα, για την οποία οι Βαυαροί εκτιμούν ότι θα φτάσει τις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ανά έτος.
Τέλος, ο Φρόλικ θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι βιώσιμη λύση και για τα pick-up ελαφρού αλλά και βαρέως τύπου, αφού υπάρχουν έντονες πιέσεις για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων, όμως είναι δύσκολη η χρήση μπαταριών, καθώς πρόκειται για οχήματα που είναι ήδη πολύ βαριά.