Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις 2018: H παράσταση αρχίζει…

To   Ράλι Ακρόπολις 2018 είναι γεγονός και λίγες ώρες απομένουν  για την έναρξή του. Προσμετρά και φέτος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC). Εμείς απλά θα κάνουμε μία τεχνική ανάλυση του αγώνα, αναφερόμενοι στις Ειδικές Διαδρομές που θα διεξαχθούν.

Ο αγώνας ξεκινάει με την εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη την Παρασκευή 1η Ιουνίου το πρωί στις 11. Στη συνέχεια, τα αγωνιστικά θα κατευθυνθούν προς την Υπερειδική στον Ιππόδρομο με τιμή εισόδου 10 ευρώ ανά άτομο με αγορά από το διαδίκτυο και 14 ευρώ στα εκδοτήρια στον Ιππόδρομο.

Το ίδιο απόγευμα σειρά έχει η Θήβα. Είναι η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα μήκους 30.53 χιλιομέτρων. Πρόκειται για μία κλασσική Ακροπολική διαδρομή, πονηρή με εναλλαγές οδοστρώματος.   .

Το Σάββατο το πρωί τα αγωνιστικά από την Λαμία θα περάσουν τα σύνορα του νομού Φθιώτιδος και θα κατευθυνθούν στο νομό Φωκίδος με την πρώτη Ειδική να είναι η Νέα Άμφισσα (παλιές Καρούτες). Το φοβερό της υπόθεσης είναι ότι η διαδρομή θα έχει κατηφορική φορά και θα θυμίσει σε παλιές στιγμές από Ακρόπολις. Είναι γρήγορη διαδρομή και αρκετά τεχνική με καλό οδόστρωμα.

Επόμενη είναι το κλασσικό Δροσοχώρι με την ανηφορική φορά που το έχουμε συνηθίσει, αλλά αυτή τη φορά τα τελευταία 9,5 περίπου χιλιόμετρα είναι κατηφορικά προς Γραβιά και όχι προς Λιβάδι Παρνασσού, όπως γινόταν παλιότερα. Πρόκειται για μια πολύ ανηφορική Ειδική Διαδρομή με πολλές φουρκέτες, κυρίως ανηφορικές (ειδικά το κομμάτι στο νταμάρι), οι οποίες ταλαιπωρούν πολύ την μετάδοση των αυτοκινήτων από τις συχνές αλλαγές σχέσεων.

Συνεχίζοντας, περνάμε στην Ειδική Διαδρομή Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα μήκους 22 χιλιομέτρων. Ωραία Ειδική και τεχνική με καλό οδόστρωμα. Είχε διεξαχθεί και στο περσινό Ράλι Ακρόπολις.

Οι Ειδικές αυτές θα επαναληφθούν 2 φορές η καθεμιά. Οπότε, σύνολο 6 Ειδικές Διαδρομές την δεύτερη μέρα.

Το ξημέρωμα της Κυριακής θα βρει τα πληρώματα στην Λαμία. Είναι η τελευταία μέρα του ράλι και περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές. Ξεκινάμε με την Γραμμένη. Πρόκειται για μία αρκετά γρήγορη διαδρομή με αρκετά καλό οδόστρωμα που δεν θα ταλαιπωρήσει τα αυτοκίνητα.

Μετά, οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν προς την Ειδική Διαδρομή της Δίβρης. Είναι πιο μικρή σε μήκος από την Γραμμένη και είναι εξίσου γρήγορη όπως η πρώτη.

Κάπως έτσι θα κλείσει το φετινό Ακρόπολις. Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους και να ανέβουν άπαντες την ράμπα του τερματισμού.

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα αγώνα:

Ειδικές Διαδρομές - Το ωράριο 1ου αυτοκινήτου

 

Παρασκευή 1 Ιουνίου - 1ο σκέλος

Εκκίνηση από Ακρόπολη ώρα 11:00

1η Ειδική Διαδρομή «Ιππόδρομος» - 2.60 χλμ. - 15:26

2η Ειδική Διαδρομή «Θήβα» - 30.53 χλμ. - 17:29

Service Park in Λαμία - 19:49

 

Σάββατο 2 Ιουνίου - 2ο σκέλος

Service park out - Λαμία - 09:15

3η Ειδική Διαδρομή «Άμφισσα Ι» - 14.28 χλμ. - 10:48

4η Ειδική Διαδρομή «Δροσοχώρι Ι» - 25.10 χλμ. - 11:36

5η Eιδική Διαδρομή «Παλαιοχώρι - Μενδενίτσα Ι» - 22.50 χλμ. - 12:37

Service Park in Λαμία - 13:52

6η Ειδική Διαδρομή «Άμφισσα ΙΙ» - 14.28 χλμ. - 15:55

7η Ειδική Διαδρομή «Δροσοχώρι ΙΙ» - 25.10 χλμ. - 16:43

8η Eιδική Διαδρομή «Παλαιοχώρι - Μενδενίτσα ΙΙ» - 22.50 χλμ. - 17:44

Service Park in Λαμία - 18:39

 

Κυριακή 3 Ιουνίου - 3ο σκέλος

Service Park out - Λαμία - 09:15

9η Ειδική Διαδρομή «Γραμμένη Ι» 21.97 χλμ. - 09:58

10η Ειδική Διαδρομή «Δίβρη Ι» 18.53 χλμ. - 10:56

Service Park in Λαμία -11:36

11η Ειδική Διαδρομή «Γραμμένη ΙΙ» 21.97 χλμ. - 13:09

12η Ειδική Διαδρομή «Δίβρη ΙΙ» 18.53 χλμ. - 14:07

Service Park in Λαμία -14:50

Τερματισμός Λαμία 15:04

 

Γιάννης Μπόκας

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.