Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις 2018: Εκκίνηση από την Ακρόπολη

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Θυμίζοντας μέρες δόξας το φετινό ράλι Ακρόπολις θα εκκινήσει την Παρασκευή 1 Ιουνίου στις 11 το πρωί κάτω  από τον Ιερό Βράχο για να «ανηφορίσει» προς τη Φθιώτιδα και τη Λαμία όπου εκεί είναι το κέντρο του αγώνα με το service park στους χώρους της έκθεσης.

Στη Λαμία είναι προγραμματισμένος και ο τερματισμός την Κυριακή 3 Ιουνίου.

Οι Ειδικές Διαδρομές είναι 12 όλες χωμάτινες μοιρασμένες σε τρία σκέλη συνολικού μήκους 237.74 χλμ.

Τα περισσότερα χλμ. τα έχει το σκέλος του Σαββάτου 2 Ιουνίου με 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές 123.76 χλμ.

Όμως η έκπληξη του φετινού ράλι Ακρόπολις που έχει βασικό χορηγό την εταιρία πετρελαιοειδών ΕΚΟ είναι ότι μετά την εκκίνηση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν προς το Μαρκόπουλο και στον ιππόδρομο, όπου εκεί, μέσα στις εγκαταστάσεις του ιπποδρόμου θα διεξαχθεί η 1η Ειδική Διαδρομή, η Υπερειδική μήκους 2.45 χλμ.

Μια φορά θα διεξαχθεί μόνο η Υπερειδική και αυτή θα είναι μετά την εκκίνηση με το πρώτο αυτοκίνητο να εκκινεί στις 15.26.

Για να ολοκληρωθεί το 1ο σκέλος τα αυτοκίνητα θα κάνουν και την Ειδική Διαδρομή της «Θήβας» μήκους 30.53 χλμ. θυμίζοντας την εποχή που το ράλι προσμετρούσε στο WRC.

Mετά από την Ειδικής Διαδρομή της «Θήβας» τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στη Λαμία για το service και την βραδινή ανασυγκρότηση.

Το Σάββατο 2 Ιουνίου οι Ειδικές «Νέα Άμφισσα» 14.28 χλμ., «Δροσοχώρι» 25.10 χλμ. και  «Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα» 22.50 χλμ. (επαναλαμβανόμενες οι τρείς Ειδικές Διαδρομές) περιμένουν τους αγωνιζόμενους.

Μετά την ολοκλήρωση και των 6 Ειδικών Διαδρομών τα αγωνιστικά θα κατευθυνθούν και πάλι στη Λαμία στο χώρος της έκθεσης για το service και την βραδινή ανασυγκρότηση.

 Το τρίτο σκέλος της Κυριακής 3 Ιουνίου περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές τη «Γραμμένη» 21.97 χλμ και την «Δίβρη» 18,53 χλμ. με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 15:04 στο χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.

Το ράλι Ακρόπολις είναι ο τρίτος αγώνας του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

Στη φωτογραφία, από το ράλι Ακρόπολις του 2015, οι Μπριν-Μάρσαλ εκκινούν με φόντο τον Ιερό Βράχο οδηγώντας για πρώτη φορά σε αγώνα του ERC το καινούργιο Peugeot 208 T16 R5.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.