Στη Ferrari έχουν δηλώσει επανειλημμένα ότι θέλουν η συνεργασία με τον Φέτελ να συνεχιστεί και μετά το τέλος του 2020, οπότε λήγει το τρέχον συμβόλαιό του και σε αυτό το πλαίσιο φαίνεται ότι του έκαναν μία πρώτη πρόταση.
Βέβαια, οι όροι της πρότασης δεν έχουν καμία σχέση με εκείνη που είχε υπογράψει το 2017, όπως καμία σχέση δεν έχει και η απόδοση του Γερμανού τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ο οποίος στην πρώτη του σεζόν συνύπαρξης με τον νεαρό και άπειρο Λεκλέρκ,, βρέθηκε πίσω του στο πρωτάθλημα οδηγών.
Το συμβόλαιο που υπεγράφη εκείνη την περίοδο ανάμεσα στις δύο πλευρές αφορούσε τριετή διάρκεια, με τις συνολικές απολαβές του Γερμανού σε αυτό το διάστημα να αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια.
Πλέον, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, οι Ιταλοί προσφέρουν στον Φέτελ συμβόλαιο ενός έτους, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2021, με το οικονομικό σκέλος να είναι σημαντικά μειωμένο.
Ο 32χρονος θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τη σεζόν του 2020 ώστε να ανεβάσει την απόδοσή του, προκειμένου να πείσει τη Ferrari ότι πρέπει να παραμείνει στο Μαρανέλο για μεγαλύτερο διάστημα, όμως οι αναβολές και οι ακυρώσεις των αγώνων του έχουν στερήσει αυτή τη δυνατότητα. Κατά συνέπεια, οι όποιες διαπραγματεύσεις θα γίνουν με βάση τα αποτελέσματα του 2019, στοιχείο που δεν τον ευνοεί.
Αν όντως η Scuderia έχει κάνει την πρότασή της, από εδώ και πέρα η συνέχεια εξαρτάται από το αν ο Φέτελ θέλει να την αποδεχτεί ή όχι. Πρέπει να αναφέρουμε ότι τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορούν φήμες ότι ο Γερμανός εξετάζει την πιθανότητα της μετάβασης στη McLaren, όμως παλαιότερα έχει δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει να οδηγήσει σε ομάδα του midfield.
Σε κάθε περίπτωση η Ferrari θεωρητικά έχει εναλλακτικές, με τα πρώτα ονόματα που θέτουν υποψηφιότητα να ντυθούν στα κόκκινα να είναι οι Ρικιάρντο, Τζιοβινάτσι και Σάινθ.
Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει τα μονοθέσια στην πίστα, όμως η silly season μόλις ξεκίνησε.