Είστε εδώ

WRC

WRC- Ράλι Μόντε Κάρλο: Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος στη ράμπα τερματισμού

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όπως και να το κάνουμε, σε κάθε αγώνισμα ο στόχος είναι διάκριση.  Δεν έχει σημασία τι άθλημα είναι, το ίδιο ισχύει και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. 

Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. 

Μια από τις εξαιρέσεις είναι και το ράλι Μόντε Κάρλο. 

Αγώνας με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους υπόλοιπους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι , λόγω των καιρικών συνθηκών που διαφοροποιούν τις επιφάνειες των Ε.Δ. ώρα με την ώρα και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το σκληροτράχηλο ράλι Ακρόπολις των ημερών που βρισκόταν στα μεγάλα σαλόνια του WRC. 

Στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο συμμετείχαν και Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με Skoda Fabia R5.

Αγώνας -πρόκληση- για το Ελληνικό πλήρωμα και πολύ μακριά από τα μέχρι τώρα δεδομένα στα οποία έχουν συμμετάσχει οι συμπατριώτες μας.

Τόλμησαν λοιπόν και αντιμετωπίζοντας ψύχραιμα τις πρωτόγνωρες για αυτούς συνθήκες, επέστρεψαν στο Μόντε Κάρλο στην 22η θέση της γενικής κατάταξης. 

Μπορεί να μην έφυγαν με μια αγκαλιά κύπελλα από το Παλάτι του Μονακό, από όπου έγινε και η απονομή, έφυγαν όμως πολύ πιο πλούσιοι σε εμπειρίες, ωριμότεροι αγωνιστικά κάτι που στο μέλλον θα παίξει το ρόλο του. 

Εάν δεν αποκτήσεις εμπειρίες δεν μπορείς να διακριθείς, να κερδίσεις. Αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία, ειδικά εκτός έδρας. 

Πιστεύουμε λοιπόν ότι ο τερματισμός του Ελληνικού πληρώματος στην 22η θέση, σε έναν αγώνα με τόσες παγίδες, που μέσα σε αυτές “έπεσαν” Λάτβαλα, Σόρδο, Πάντον, Καμιλί, Κούμπιτσα, αποφεύγοντας με δεξιοτεχνία οι δικοί «μας» αποτελεί μεγάλη επιτυχία. 

Προσοχή, δεν συγκρίνουμε καθώς είναι άλλη η προσέγγιση των επαγγελματιών οδηγών των εργοστασιακών συμμετοχών , από κάθε άλλη συμμετοχή και πολύ περισσότερο από μια Ελληνική. 

Απλώς ένας τερματισμός στο ράλι Μόντε Κάρλο σε θέση που σαφώς δεν προσπερνάς, «μετράει» περισσότερο από κάποια τυχερή ίσως  διάκριση, καθώς θα εξαργυρωθεί με τον καλύτερο τρόπο στο μέλλον. 

Μπράβο λοιπόν στους Λάμπρο Αθανασούλα-Νίκο Ζακχαίο για την επιτυχία τους αυτή, γιατί είναι επιτυχία ο τερματισμός στο ράλι Μόντε Κάρλο, ειδικά όταν συμμετέχεις για πρώτη φορά.             

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.