![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/26/photon30388f81750.jpg?itok=NU4YxnRz)
Το άρωμα στην κορυφή του αγώνα, άλλαξε με το τέλος της 1ης Ειδικής Διαδρομής στο 2ο σκέλος του ράλι Ισπανίας, (7η συνολικά) καθώς ο Νεβίλ πέρασε τον Λεμπ και παρέμεινε στην κορυφή μέχρι το τέλος του σκέλους.
Όμως το παιχνίδι θα παιχτεί στο τρίτο και τελευταίο σκέλος καθώς πίσω από τον Νεβίλ είναι ο Σόρδο 21,5 δευτ. και 3.1 δευτ. πίσω από τον Σόρδο ο Τάνακ ( ο Λέμπ είναι 4ος).
Θα μπορεί λοιπόν ο Σόρδο να κρατήσει στην 3η θέση τον Τάνακ, τώρα που ο Οζιέ είναι στην 8η χωρίς υπο κανονικές συνθήκες να μπορεί να πλασαριστεί στην 7η θέση καθώς η διαφορά από τον Σουνίνεν είναι πάνω από 2 λεπτά (+2’45’’.4) και κάθε θέση που κερδίζεται είναι πολύτιμοι βαθμοί...
Υπάρχει βέβαια και η power stage που δίνει 5 εξτρά βαθμούς στους 5 ταχύτερους, που μπορεί ο Οζιέ να είναι 8ος , αλλά και αυτός θέλει τους βαθμούς, όπως και ο Νεβίλ και ο Τάνακ.
Τι ρόλο θα παίξουν άραγε οι άλλοι οδηγοί των ομάδων, όπως Σόρδο, Λέμπ, Λάτβαλα, ο Μικ εγκατέλειψε από έξοδο, στην power stage.
To σταυρόλεξο έχει αρχίσει να γίνεται πολύ δύσκολο…
Όμως μέχρι την power stage, στο 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Ισπανίας, περιλαμβάνονται 3 ακόμα Ειδικές Διαδρομές 53,42 χλμ. πλέον την power stage που είναι 20,72 χλμ., όλες ασφάλτινες…
Όλα ανοιχτά λοιπόν για νίκη και τίτλο.