Είστε εδώ

WRC

WRC: Μάχη ψήφων, Λεμπ vs Μπερνς

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Συνεχίζεται η ψηφοφορία για τον καλύτερο οδηγό του WRC από τότε που καθιερώθηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Στη δεύτερη ψηφοφορία έχουμε να ψηφίσουμε μεταξύ του ρέκορντμαν του θεσμού Σεμπαστιάν Λεμπ και του αδικοχαμένου Ρίτσαρντ Μπερνς. 

Ο Μπερνς έφυγε για το μεγάλο ταξίδι τον Νοέμβριο του 2005 σε ηλικία 34 ετών, ύστερα από μια σειρά χειρουργικών επεμβάσεων καθώς διαγνώσθηκε, το 2004, όγκος στον εγκέφαλο που όπως διαπιστώθηκε ήταν κακοήθης. 

Ο Μπερνς μια χρονιά πριν διαγνωσθεί η ασθένεια του, είχε πολλές εξόδους με το εργοστασιακό Peugeot 205 WRC, σε σημεία που δεν δικαιολογείτο.

Όμως η ασθένεια είχε αρχίσει να επηρεάζει τον Βρετανό…

Το ότι διαγνώσθηκε η ασθένειά του οφείλεται στον Μάρκο Μάρτιν, εργοστασιακό οδηγό τότε της Ford M-Sport. 

O Mπερνς παρέλαβε τον φίλο του Μάρκο Μάρτιν από το αεροδρόμιο στην Αγγλία οδηγώντας την προσωπική του 911, όταν ξαφνικά έπαθε συσκότιση με τον Μάρτιν να πιάνει το τιμόνι και να σώζει την όλη κατάσταση. 

Μετά από αυτό το γεγονός, οι μέρες άρχισαν να μετρούν αντίστροφα για τον ψηλό βρετανό που υπήρξε εργοστασιακός οδηγός των ομάδων Mitsubishi, Subaru, Peugeot και με συνοδηγό πάντα τον Ρόμπερτ Ρηντ, ο οποίος μετά το τέλος του Μπερνς, κρέμασε φόρμα και κράνος.

Για τον Λεμπ, τι να γράψουμε, πέρα ότι κατέχει όλα τα ρεκόρ, που αφού δεν μπόρεσε να τα καταρρίψει ο Οζιέ, μάλλον δύσκολα θα καταρριφθούν, αν και τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται…

Στη φωτογραφία αναγράφονται όλα τα στατιστικά στοιχεία των δύο…

Ψηφίστε λοιπόν στη σελίδα του WRC… 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.