Είστε εδώ

WRC

WRC-Hyundai Motorsport: O Τάνακ και οι αριθμοί

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια ως παγκόσμιοι πρωταθλητές 2019 θα εκκινήσουν πρώτοι στο ράλι Μόντε Κάρλο (23-26 Ιανουαρίου), όμως στο Hyundai i20 WRC που θα το οδηγήσουν για πρώτη φορά στις Ειδικές Διαδρομές του πριγκιπάτου δεν θα φέρει το Νο 1 στις πόρτες.

Ως παγκόσμιοι πρωταθλητές το δικαιούνται, αλλά το πλήρωμα από την Εσθονία προτίμησε να συνεχίσει με τον Νο 8, τον αριθμό που έφεραν και στο Toyota Yaris WRC, με το οποίο κατέκτησαν τον τίτλο την περασμένη χρονιά.

Τα άλλα δύο πληρώματα που θα οδηγήσουν τα i20 WRC, είναι οι Λεμπ-Ελενά που θα φέρουν το Νο 9 θυμίζοντας τους 9 παγκόσμιους τίτλους και οι Νεβίλ-Γκιλσούλ το Νο 11.

Αυτούς τους αριθμούς θα έχουν τα 3 πληρώματα της Hyundai Motorsport καθ΄όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.