![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/13/photon29899f80113.png?itok=szBAQbPX)
Έχουμε ράλι στη γειτονική χώρα και μάλιστα του παγκοσμίου πρωταθλήματος . Είναι τόσο σκληρό από πλευράς μορφολογίας του εδάφους που το χαρακτηρίζουν το «ράλι Ακρόπολις» της νέας εποχής.
Όμως μην μπερδευόμαστε! Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ράλι Ακρόπολις , ένα από τα πιο αγαπητά ράλι για οδηγούς-συνοδηγούς και ομάδες.
Στην επίσημη λοιπόν δοκιμή των 4.70 χλμ. πριν την εκκίνηση του ράλι Τουρκίας ο Μικ ήταν αυτός που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο .
Όμως ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη το βράδυ με την Υπερειδική των 2 χλμ. ενώ την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) συνολικού μήκους 160.84
Ο αγώνας είναι φτωχός σε συμμετοχές, μόνο 30, από τα οποία τα 10 αυτοκίνητα είναι για τα εργοστασιακά πληρώματα.
Στον αγώνα του 2018 οι συμμετοχές ήταν 52 .
Από τα πιο ενδιαφέροντα νέα η συμμετοχή του Τίντεμαν με το Ford Fiesta WRC που αντικαθιστά τον Έβανς ο οποίος δεν έχει ακόμα αποθεραπευτεί.
Στον πίνακα οι χρόνοι από το shakedown:
1.MeekeToyota Yaris3min 25.3sec
2.Andreas MikkelsenHyundai i20+1.0sec
3.Thierry NeuvilleHyundai i20+1.2sec
4.Ott TänakToyota Yaris+1.4sec
5.Teemu SuninenFord Fiesta+2.2sec
6.Sébastien OgierCitroën C3+3.0sec
7.Jari-Matti LatvalaToyota Yaris+3.2sec
8.Esapekka LappiCitroën C3+3.5sec
9.Dani SordoHyundai i20+4.0sec
10.Pontus TidemandFord Fiesta+5.6sec