![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/14/photon29918f80163.jpg?itok=mSnFysKb)
Πολύ σκληρές γεμάτες πέτρες έχουν χαρακτηρισθεί οι Ειδικές Διαδρομές του ράλι Τουρκίας, 11ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Στόχος είναι να «αντικαταστήσει» το ράλι Ακρόπολις σε σκληρότητα, όμως το ράλι Ακρόπολις με την ένδοξη ιστορία του, δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα άλλο ράλι.
Σαφώς ο promoter και τα ευρώ έχουν τον πρώτο ρόλο, αλλά το ράλι Ακρόπολις στην ιστορία του WRC είναι από τους αγώνες που έχουν δώσει λάμψη.
Για το πώς το χάσαμε και δεν υπάρχει –ούτε το ιστορικό- σε κανένα διεθνές ημερολόγιο είναι μια ιστορία με πολύ θλίψη, ανικανότητα και με πολλά συμφέροντα.
Το ακόμα πιο θλιβερό είναι ότι η Κροατία έχει ζητήσει και αυτή αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, και όταν «ζητάς» σημαίνει ότι έχεις λύσει το πλέον σοβαρό θέμα της όλης διοργάνωσης, το οικονομικό.
Η υπόθεση του ράλι Ακρόπολις αναθερμάνθηκε ύστερα από τη συνάντηση του προέδρου της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη, με τον υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, καθώς και με τον γενικό γραμματέας αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά. Παρόντες και μέλη τοπικής αυτοδιοίκησης που βιάστηκαν πολύ να δηλώσουν για το τόπο διεξαγωγής του ράλι Ακρόπολις τα προσεχή χρόνια.
Όμως χωρίς λυμένο το οικονομικό πρόβλημα και μάλιστα σε βάθος χρόνου είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνουν οι όποιες συζητήσεις στη ροτόντα των αποφάσεων, αλλά και με ποιους, με τους ίδιους που κατέστρεψαν τους ελληνικούς αγώνες προς όφελος των σωματείων….
Ας δούμε λοιπόν μερικές φωτογραφίες από τις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Τουρκίας, και ας αφήσουμε το μυαλό μας να ανατρέξει στο σωστό ράλι Ακρόπολις, αυτό του WRC φυσικά.