Είστε εδώ

WRC

Ράλι Τουρκίας: Μια βόλτα στις Ειδικές Διαδρομές

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πολύ σκληρές γεμάτες πέτρες έχουν χαρακτηρισθεί οι Ειδικές Διαδρομές του ράλι Τουρκίας, 11ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Στόχος είναι να «αντικαταστήσει» το ράλι Ακρόπολις σε σκληρότητα, όμως το ράλι Ακρόπολις με την ένδοξη ιστορία του, δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα άλλο ράλι.

Σαφώς ο promoter και τα ευρώ έχουν τον πρώτο ρόλο, αλλά το ράλι Ακρόπολις στην ιστορία του WRC είναι από τους αγώνες που έχουν δώσει λάμψη.

Για το πώς το χάσαμε και δεν υπάρχει –ούτε το ιστορικό- σε κανένα διεθνές ημερολόγιο είναι μια ιστορία με πολύ θλίψη, ανικανότητα και με πολλά συμφέροντα.

Το ακόμα πιο θλιβερό είναι ότι η Κροατία έχει ζητήσει και αυτή αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, και όταν «ζητάς» σημαίνει ότι έχεις λύσει το πλέον σοβαρό θέμα της όλης διοργάνωσης, το οικονομικό.

Η υπόθεση του ράλι Ακρόπολις αναθερμάνθηκε ύστερα από τη συνάντηση του προέδρου της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη, με τον υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, καθώς και με τον γενικό γραμματέας αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά. Παρόντες και μέλη τοπικής αυτοδιοίκησης που βιάστηκαν πολύ να δηλώσουν για το τόπο διεξαγωγής του ράλι Ακρόπολις τα προσεχή χρόνια.

Όμως χωρίς λυμένο το οικονομικό πρόβλημα και μάλιστα σε βάθος χρόνου είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνουν οι όποιες συζητήσεις στη ροτόντα των αποφάσεων, αλλά και με ποιους, με τους ίδιους που κατέστρεψαν τους ελληνικούς αγώνες προς όφελος των σωματείων….

Ας δούμε λοιπόν μερικές φωτογραφίες από τις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Τουρκίας, και ας αφήσουμε το μυαλό μας να ανατρέξει στο σωστό ράλι Ακρόπολις, αυτό του WRC φυσικά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.