Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Παρασκήνιο με …μέλλον

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Κόλαφος ήταν ο Σεμπαστιάν Οζιέ μετά το τέλος του ράλι Πορτογαλίας, που τερμάτισε στην 3η θέση, πίσω από τους Τάνακ και Νεβίλ.

Συγκεκριμένα ο 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι κατηγόρησε ευθέως τον αγωνιστικό διευθυντή της Hyundai Motοrsport Αντρέα Αντάμο, για την εντολή που έδωσε στον Σόρδο για να «κόψει» ρυθμό, να τον φτάσει-σχεδόν- ο επερχόμενος Μικ ώστε μέσα στη σκόνη να χάσει χρόνο και να περάσει δεύτερος ο Νεβίλ.

Κάτι που ο Σόρδο δεν εφάρμοσε με τον Οζιέ να του δίνει τα εύσημα για τον επαγγελματισμό του.

Όμως ο Γάλλος οδηγός της Citroen Racing δεν είναι κορόιδο να ξεστόμισε μια τέτοια καταγγελία, επί της ουσίας καταγγελία είναι, και μάλιστα στην επίσημη συνέντευξη Τύπου χωρίς να έχει στοιχεία που να επιβεβαιώνουν το όλο παρασκήνιο μεταξύ Αντάμο και Σόρδο.

Όμως γίνεται αντιληπτό, ότι ο «πόλεμος» ξέσπασε και σε λιγότερο από δύο βδομάδες, 13-16 Ιουνίου, είναι προγραμματισμένο το 8ο ραντεβού στο WRC, το ράλι Σαρδηνίας με τις σκληρές χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές. Τι θα ακολουθήσει εκεί;

Yπάρχει και η δήλωση του νικητή Τάνακ που λέει ότι «μόλις μάθαμε για το λάθος του Μικ στην power – stage το οποίο τον οδήγησε σε εγκατάλειψη και τον Οζιέ στο τρίτο σκαλί του βάθρου, κόψαμε ρυθμό στην power-stage (που το αρχικό πλάνο ήταν να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να πάρουμε τους έξτρα περισσότερους βαθμούς που δίνει η power-stage στους 5 ταχύτερους) ώστε να μην περάσουμε πρώτοι στη βαθμολογία και αναγκαστούμε κατά το πρώτο σκέλος στο ράλι Σαρδηνίας να είμαστε το πρώτο πλήρωμα στις Ειδικές Διαδρομές».

Έτσι και βάσει βαθμολογίας το πρώτο πλήρωμα που θα εισέρχεται στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Σαρδηνίας θα είναι οι Οζιέ-Ινγκρασιά.

Θα έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη του θέματος και τι στάση θα κρατήσει η FIA.

Φωτογραφία: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.