Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Δύο οδηγοί με 13 νίκες στο Πριγκιπάτο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Είναι και οι δύο Γάλλοι. Έχουν το ίδιο όνομα, Σεμπαστιάν, αθροίζουν 15 παγκόσμιους τίτλους οδηγών και 13 νίκες στο ράλι Μόντε Κάρλο.

Ο λόγος για τους Σεμπαστιάν Λεμπ με 9 παγκόσμιους τίτλους και Σεμπαστιάν Οζιέ με 6 παγκόσμιους τίτλους.

Ο άνεμος από τη Γαλλία που έχει σαρώσει τους παγκόσμιους τίτλους για 15 συνεχή χρόνια, ή αν προτιμάτε δύο Γάλλοι μονομάχοι  συναντιόνται μετά από πολλά χρόνια στον πιο διάσημο αγώνα του WRC με στόχο τη νίκη καθώς και οι δύο συμμετέχουν με καινούργια ομάδα.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχει 6 νίκες στο Μόντε Κάρλο, και στις Ειδικές Διαδρομές κοντά στην πόλη Γκαπ (όπου βρίσκεται και το σπίτι του), ενώ ο άλλος Σεμπαστιάν, ο Λεμπ από την περιοχή της Αλσατίας κατέχει το ρεκόρ με 7 νίκες.

Ο Οζιέ μετά από απουσία 8 χρόνων επιστρέφει στη Citroen Racing, έχοντας κερδίσει τους 5 τελευταίους αγώνες, ενώ για τον Λεμπ η τελευταία φορά που συμμετείχε στο ράλι Μόντε Κάρλο τον οποίο και κέρδισε ήταν το 2013. 

Ο Οζιέ στα 8 χρόνια αυτά απουσίας από τη γαλλική ομάδα κατέκτησε με την ομάδα της VW Motorsport 4 παγκόσμιους τίτλους και με την M-Sport Ford άλλους δύο, τα δύο τελευταία χρόνια, πριν επιστρέψει στη Citroen Racing.

Ο Λεμπ είναι η πρώτη φορά που θα οδηγήσει ένα αυτοκίνητο που δεν ανήκει στην PSA. Τους 9 τίτλους τους έχει κατακτήσει με Citroen, ενώ στο ράλι Μόντε Κάρλο του 2019 θα οδηγήσει i20 WRC για την ομάδα της Hyundai Motorsport, σε ένα πρόγραμμα 6 αγώνων.

Το ποιος θα κερδίσει στον πιο ιδιαίτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος λόγω των καιρικών συνθηκών, είναι σαν να θέλεις να μαντέψεις τον πρώτο αριθμό του λαχείου.

Και οι δύο οδηγοί διαθέτουν τρομερή εμπειρία από τον αγώνα, με τον Οζιέ να είναι πιο κοντά στο σήμερα καθώς συμμετέχει τα τελευταία χρόνια.

Φυσικά είναι και θέμα τύχης ο αγώνας του Πριγκιπάτου.

Πάντως μπορεί τα χρόνια να έχουν περάσει, αλλά η κόντρα μεταξύ των δύο υπάρχει.

Αρκεί να θυμηθούμε όταν εκεί στην 3ετία 2009-2011 στο στάβλο της Citroen ο νεαρός Οζιέ είχε αμφισβητήσει τον βασιλιά Λεμπ και τις αποφάσεις της ομάδας.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Οζιέ στο τέλος του 2011 να δει την πόρτα εξόδου της Citroen Racing που επιστρέφει το 2019 με 6 παγκόσμιους τίτλους.

Τα υπόλοιπα στις 16 Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μόντε Κάρλο (24-27 Ιανουαρίου) συνολικού μήκους 325 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.