Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού : Νικητές Μικ-Ναγκλ-Citroen C3 WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το λέγαμε και το γράφαμε. Μην υποτιμήσετε τη Citroen γιατί έχει φτιάξει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, το C3 WRC, ασχέτως εάν η παρτίδα δεν τους βγήκε στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν. 

Και η απάντηση ήρθε στο ράλι Μεξικού. Πρώτος χωμάτινος αγώνας τους πρωταθλήματος με δύσκολες συνθήκες. 

Και το Citroen C3 WRC πετούσε στα χέρια των Μικ-Ναγκλ στο ράλι του Μεξικού ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ασχέτως εάν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή πήγε να γίνει η καταστροφή για τη Citroen Racing, καθώς οι Μικ-Μαγκλ είχαν έξοδο. 

Ας τα πάρουμε από την αρχή. 

Το τελευταίο σκέλος του ράλι Μεξικού περιελάμβανε δύο Ειδικές  Διαδρομές συνολικού μήκους  54 χλμ. 

Στη προτελευταία ο Μικ είναι ο ταχύτερος της Ειδικής Διαδρομής, και φυσικά του  Οζιέ, που είναι ο δεύτερος ταχύτερος κατά 6.3 δευτ. αυξάνοντας έτσι τη μεταξύ τους διαφορά στα 37.2 χλμ. 

Τελευταία Ειδική Διαδρομή και power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς –bonus - στους 5 ταχύτερους. 

Οι Μικ-Ναγκλ έχουν έξοδο και στο στρατόπεδο της Citroen Racing χάνουν το «φως».

Καταφέρνει όμως το πλήρωμα να τερματίσει την Ειδική Διαδρομή σημειώνοντας τον 8ο χρόνο, +23.4 από τον Οζιέ που ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στην power stage πίσω από τον Νεβίλ για 3/10. 

Ετσι οι Μικ-Ναγκλ κερδίζουν τον αγώνα 13.8 δευτ. από το πλήρωμα της Ford με το Fiesta WRC, σημειώνοντας την  4η νίκη στην καριέρα τους, και τρίτο διαφορετικό πλήρωμα που ανεβαίνει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου στους τρείς πρώτους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. 

Αλλαγές όμως δεν είχαμε κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων Ειδικών Διαδρομών με τα υπόλοιπα πληρώματα, έτσι οι Νεβίλ-Γκιλσούλ να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Τάνακ-Γιαρβόεγια, Πάντον-Κέναρντ, Λάτβαλα-Άντιλα, Χανίνεν-Λίντστρομ, Σόρδο-Μαρτί, Έβανς-Μπάριτ και Τίντεμαν-Άντερσον, πρώτοι της κατηγορίας WRC2 με το Skoda Fabia R5, συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα. 

Mε τη δεύτερη θέση ο Οζιέ πέρασε στην πρώτη θέση στη βαθμολογία οδηγών.

Δείτε τις βαθμολογίες στους πίνακες που ακολουθούν ενώ για τη συνέχεια ετοιμάζουμε  ειδικό φωτογραφικό αφιέρωμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.