Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού, δεύτερο σκέλος : Ο Μικ με Citroen σταθερά πρώτος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Μικ-Ναγκλ με το Citroen C3 WRC εξακολουθούν να προηγούνται στο τέλος του δεύτερου σκέλους στις δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού.

Από τις 9 Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους, το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου κέρδισε μόνο μία, αλλά το σωστό πλασάρισμα στις υπολοιπες Ειδικές Διαδρομές σε συνδυασμό με το τετ-α-κε των Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC, έχει δώσει στους Μικ-Ναγκλ μια διαφορά 30.9 δευτ. για το τρίτο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει δύο Ειδικές Διαδρομές μήκους 54 χλμ. 

Μπορεί η διαφορά να είναι σημαντική , αλλά στους αγώνες όλα είναι ανοικτά μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία στη ράμπα του τερματισμού. 

 Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Νεβίλ-Γκιλσούλ που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το μοτέρ του Hyundai i20 WRC όπως και τα άλλα δύο Hyundai i20 WRC των Πάντον-Κέναρντ και Σόρδο-Μαρτί., Αιτία οι τρόμπες βενζίνης.

Ο Νεβίλ βρίσκεται 39.6 δευτ. πίσω από τον Οζιέ και 1;10.5 από την κορυφή, ενώ δεν κινδυνεύει η θέση του καθώς οι Τάνακ-Γιαρβόεγια με το άλλο Ford Fiesta WRC βρίσκονται στην τέταρτη θέση, +1:02.1 από τον Νεβίλ.

Οι Πάντον-Κέναρντ έχοντας και ένα κλαταρισμένο ελαστικό βρίσκονται στην 5η θέση, +3.25.5, μπροστά 1:07.1 από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC, όπου εκτός από τα υψηλές θερμοκρασίες αντιμετώπισαν και προβλήματα με τα φρένα. 

Μάχη δίνει ο Χανίνεν έχοντας προβλήματα υγείας με το άλλο Toyota Yaris WRC που βρίσκεται 7ος  +0.3 πίσω από τον Λάτβαλα. Σόρδο(Hyundai i20 WRC), Έβανς (Ford Fiesta WTC) και Τίντεμαν(Skoda Fabia R5, πρώτος στο WRC 2) κλείνουν την πρώτη 10άδα. 

Από τις 9 Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους κέρδισαν, δύο οι Σόρδο, Έβανς, Οζιέ, και από μια οι Μικ, Τάνακ, Νεβίλ.

Δύο Ειδικές Διαδρομές λοιπόν για το τέλος, η προτελευταία 32.96 χλμ. και η τελευταία 21.94 χλμ. που είναι η power stage και δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 πρώτους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.