![O Κρις Μικ σταθερά πρώτος](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/3/12/photon20448f50772.jpg?itok=Me1QG9Nj)
Οι Μικ-Ναγκλ με το Citroen C3 WRC εξακολουθούν να προηγούνται στο τέλος του δεύτερου σκέλους στις δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού.
Από τις 9 Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους, το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου κέρδισε μόνο μία, αλλά το σωστό πλασάρισμα στις υπολοιπες Ειδικές Διαδρομές σε συνδυασμό με το τετ-α-κε των Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC, έχει δώσει στους Μικ-Ναγκλ μια διαφορά 30.9 δευτ. για το τρίτο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει δύο Ειδικές Διαδρομές μήκους 54 χλμ.
Μπορεί η διαφορά να είναι σημαντική , αλλά στους αγώνες όλα είναι ανοικτά μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία στη ράμπα του τερματισμού.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Νεβίλ-Γκιλσούλ που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το μοτέρ του Hyundai i20 WRC όπως και τα άλλα δύο Hyundai i20 WRC των Πάντον-Κέναρντ και Σόρδο-Μαρτί., Αιτία οι τρόμπες βενζίνης.
Ο Νεβίλ βρίσκεται 39.6 δευτ. πίσω από τον Οζιέ και 1;10.5 από την κορυφή, ενώ δεν κινδυνεύει η θέση του καθώς οι Τάνακ-Γιαρβόεγια με το άλλο Ford Fiesta WRC βρίσκονται στην τέταρτη θέση, +1:02.1 από τον Νεβίλ.
Οι Πάντον-Κέναρντ έχοντας και ένα κλαταρισμένο ελαστικό βρίσκονται στην 5η θέση, +3.25.5, μπροστά 1:07.1 από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC, όπου εκτός από τα υψηλές θερμοκρασίες αντιμετώπισαν και προβλήματα με τα φρένα.
Μάχη δίνει ο Χανίνεν έχοντας προβλήματα υγείας με το άλλο Toyota Yaris WRC που βρίσκεται 7ος +0.3 πίσω από τον Λάτβαλα. Σόρδο(Hyundai i20 WRC), Έβανς (Ford Fiesta WTC) και Τίντεμαν(Skoda Fabia R5, πρώτος στο WRC 2) κλείνουν την πρώτη 10άδα.
Από τις 9 Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους κέρδισαν, δύο οι Σόρδο, Έβανς, Οζιέ, και από μια οι Μικ, Τάνακ, Νεβίλ.
Δύο Ειδικές Διαδρομές λοιπόν για το τέλος, η προτελευταία 32.96 χλμ. και η τελευταία 21.94 χλμ. που είναι η power stage και δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 πρώτους.