Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής : Ανατροπών συνέχεια με Τάνακ επικεφαλής

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Σαρδηνία εξακολουθεί να δείχνει το σκληρό της «πρόσωπο» και στο 2ο σκέλος του αγώνα με μια σειρά ανατροπών που άλλαξε το χρώμα στην κορυφή.

Συγκεκριμένα ο επικεφαλής του αγώνα Νεοζηλανδός Πάντον με το Hyundai i20 WRC είχε τη στιγμή του στην 13η Ειδική Διαδρομή όταν χτύπησε κάποιο ανάχωμα (παιδαριώδες λάθος το χαρακτήρισε ο Πάντον) με το πίσω μέρος με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να περάσει πρώτος ο Tάνακ με το Ford Fiesta WRC.

O Εσθονός της Ford είναι πολύ κοντά στη νίκη, καθώς τον χωρίζουν 4 Ειδικές Διαδρομές μήκους 42.04 χλμ.

Πίσω από τον Τάνακ είναι ο Λάτβαλα στα 24.3 δευτ. με το Toyota Yaris WRC, ενώ ο Νεβίλ με προβλήματα στα φρένα στο Hyundai i20 WRC βρίσκεται στην τρίτη θέση 1:02.2.

Πολύ καλό αγώνα κάνει ο Λάπι για δεύτερη φορά στο τιμόνι του Toyota Yaris WRC (είχε και πρόβλημα με το κιβώτιο), έχοντας μάλιστα κερδίσει και Ειδικές Διαδρομές, με τον Χανίνεν με το τρίτο Toyota Yaris WRC στην 5η θέση (σημειώστε για τον Φινλανδό, τετ-α-κε και πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης), με τον Οζιέ 6ο έχοντας χάσει δύο λεπτά από κλαταρισμένο ελαστικό το οποίο και άλλαξε με τον συνοδηγό του Ινγκρασιά.

Ο Μίκελσεν σε αγώνα «φροντιστήριο» με το Citroen C3 WRC είναι στην 8η θέση, πίσω από τον Όστμπεργκ.

Τέσσερις λοιπόν Ειδικές Διαδρομές για το φινάλε του ράλι Σαρδηνίας που ίσως κρίνουν και το τελικό αποτέλεσμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.