![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/10/2/photon18454f44607.jpg?itok=olg0Vm2z)
Οι Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC), που επέστρεψαν με κανονισμούς Rally2 επικράτησαν στην προτελευταία Ε.Δ. του Ράλι Κορσικής, μήκους 53,78χλμ. Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που επέλεξαν ένα πιο επιθετικό set-up, με το μυαλό τους να είναι στον επόμενο αγώνα, που θα διεξαχθεί στην Ισπανία. Τον τρίτο χρόνο έγραψαν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC).
Τέταρτοι Ειδικής οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που έχουν μία πιο ασφαλή προσέγγιση. Πίσω τους ακολουθεί ένα ακόμη πλήρωμα με το ίδιο αυτοκίνητο, αυτό των Σόρντο-Μάρτι, που ταλαιπωρήθηκαν σε αυτή την Ε.Δ. Στις θέσεις 6-7 βρέθηκαν τα πληρώματα της VW και μονομάχοι του τίτλου, Οζιέ-Ινγκρασιά και Μίκελσεν-Γιάγκερ, που κι αυτοί είχαν μία πιο ασφαλή προσέγγιση. Όγδοοι οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC)που χρησιμοποίησαν τις περυσινές σημειώσεις και βρήκαν άγνωστα κομμάτια, με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο. Τη δεκάδα συμπληρώνουν δύο πληρώματα με Ford Fiesta RS WRC, αυτά των Τάνακ-Μόλντερ που είχαν λάθος επιλογή ελαστικών και Όστμπεργκ- Φλοενά που δυσκολεύτηκαν να βρουν ρυθμό.
Με μία μόνο Ε.Δ. να απομένει ο Οζιέ προηγείται με χρόνο 4:01:06.4 κι ακολουθούν Νεβίλ +43.8, Μίκελσεν +1:11.1, Λάτβαλα +1:35.5, Μπριν +2:12.4, Πάντον +2:33.2, Σόρντο +3:02.3, Καμιλί +4:43.2, Όστμπεργκ +5:32.0 και τη δεκάδα κλείνει ο Τάνακ που πέρασε τον Έβανς, με χρόνο +6:11.1.
Ακολουθεί η τελευταία Ε.Δ., μήκους 10,42χλμ. που είναι και η Powerstage.
Αναλυτικά η δεκάδα της 9ης Ε.Δ.:
1 Μικ 33:11.6
2 Πάντον +35.3
3 Λάτβαλα +39.0
4 Νεβίλ +42.1
5 Σόρντο +43.2
6 Οζιέ +44.8
7 Μίκελσεν +47.9
8 Μπριν +52.3
9 Τάνακ +55.7
10 Όστμπεργκ +1:06.3