Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής 3η Ημέρα 9η Ε.Δ. : Ο Μικ νικητής της προτελευταίας Ε.Δ.

Οι Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC), που επέστρεψαν με κανονισμούς Rally2 επικράτησαν στην προτελευταία Ε.Δ. του Ράλι Κορσικής, μήκους 53,78χλμ. Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που επέλεξαν ένα πιο επιθετικό set-up, με το μυαλό τους να είναι στον επόμενο αγώνα, που θα διεξαχθεί στην Ισπανία. Τον τρίτο χρόνο έγραψαν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC).

Τέταρτοι Ειδικής οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που έχουν μία πιο ασφαλή προσέγγιση. Πίσω τους ακολουθεί ένα ακόμη πλήρωμα με το ίδιο αυτοκίνητο, αυτό των Σόρντο-Μάρτι, που ταλαιπωρήθηκαν σε αυτή την Ε.Δ. Στις θέσεις 6-7 βρέθηκαν τα πληρώματα της VW και μονομάχοι του τίτλου, Οζιέ-Ινγκρασιά και Μίκελσεν-Γιάγκερ, που κι αυτοί είχαν μία πιο ασφαλή προσέγγιση. Όγδοοι οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC)που χρησιμοποίησαν τις περυσινές σημειώσεις και βρήκαν άγνωστα κομμάτια, με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο. Τη δεκάδα συμπληρώνουν δύο πληρώματα με Ford Fiesta RS WRC, αυτά των  Τάνακ-Μόλντερ  που είχαν λάθος επιλογή ελαστικών και Όστμπεργκ- Φλοενά που δυσκολεύτηκαν να βρουν ρυθμό.

Με μία μόνο Ε.Δ. να απομένει ο Οζιέ προηγείται με χρόνο 4:01:06.4 κι ακολουθούν Νεβίλ +43.8, Μίκελσεν +1:11.1, Λάτβαλα +1:35.5, Μπριν +2:12.4, Πάντον +2:33.2, Σόρντο +3:02.3, Καμιλί +4:43.2, Όστμπεργκ +5:32.0 και τη δεκάδα κλείνει ο Τάνακ που πέρασε τον Έβανς, με χρόνο +6:11.1.

Ακολουθεί η τελευταία Ε.Δ., μήκους 10,42χλμ. που είναι και η Powerstage.

Αναλυτικά η δεκάδα της 9ης Ε.Δ.:

1 Μικ 33:11.6

2 Πάντον +35.3

3 Λάτβαλα +39.0

4 Νεβίλ +42.1

5 Σόρντο +43.2

6 Οζιέ +44.8

7 Μίκελσεν +47.9

8 Μπριν +52.3

9 Τάνακ +55.7

10 Όστμπεργκ +1:06.3

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.