Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής - 2ος σκέλος : Μπροστά ο Οζιέ, αλλά ο αγώνας είναι μακρύς ακόμα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Είναι ο πιο δύσκολος αγώνας του πρωταθλήματος, ο πιο μακρύς και με τις λιγότερες αθροιστικά Ειδικές Διαδρομές, μόνο 10 τον αριθμό, αλλά με πέντε 50άρες (τρείς με περισσότερα χλμ. από τα 50 και δύο με λίγο λιγότερα). 

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το μπλε-άσπρο VW Polo WRC (φωτογραφία) είναι οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού έχοντας κερδίσει τις 6 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές (από μία κέρδισαν οι Μικ-Ναγκλ με DS3 WRC και Νεβίλ-Γκιλσούλ με Hyundai i20 WRC) και βρίσκονται επικεφαλείς με διαφορά 46,5 δευτ. από τους δεύτερους Νεβίλ-Γκιλσούλ, 1:08.0 από τους τρίτους Μίκελσεν-Γιέγκερ και 1:41.3 από τους τέταρτους Λάτβαλα-Άντιλα. 

Θεωρητικά η ζυγαριά έχει αρχίσει να γέρνει προς τη μερικά των Οζιέ-Ινγκρασιά, αλλά ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα. 

Μπορεί να απομένουν δύο μόνο Ειδικές Διαδρομές αλλά η πρώτη της Κυριακής 2 Οκτωβρίου έχει μήκος 53,78 και η τελευταία που είναι και η power stage με τη βαθμολογία –bonus για τους τρείς πρώτους 10.48 χλμ. 

Σίγουρα το πλήρωμα της κορυφής έχει διαφορά ασφαλείας, αλλά λάθος ή ατυχία στην 53άρα θα «πληρωθεί» πολύ ακριβά καθώς μπορεί να αλλάξει όλη την εικόνα τη γενικής. 

Έχει ενδιαφέρον λοιπόν να δούμε πως θα εξελιχθεί το φινάλε στον αγώνα των 10.000 στροφών στο νησί του Μέγα Ναπολέοντα.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.