Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής 2η Ημέρα 6η Ε.Δ. : Οι Οζιέ, Μίκελσεν ήταν οι ταχύτεροι στην 6η Ε.Δ.

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά, Μίκελσεν-Γιάγκερ ήταν οι ταχύτεροι στο πρώτο πέρασμα της δεύτερης Ε.Δ., μήκους  30,80χλμ., με τους τελευταίους να αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα τόσο στο εσωτερικού του αυτοκινήτου, όσο κι εκτός καθώς συνάντησαν αγελάδες στον δρόμο τους. Τα πληρώματα της VW ακολούθησαν  γράφοντας τον τρίτο χρόνο οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC).  

Ένα ακόμη Hyundai σημείωσε τον τέταρτο χρόνο αυτό των Σόρντο-Μάρτι. Τον πέμπτο χρόνο έγραψαν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC), με τη δεκάδα να συμπληρώνουν οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC), Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), Όστμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC), Κοπέτσκι-Ντρέσλερ (Skoda Fabia R5) και Καμιλί-Βεϊλά (Ford Fiesta RS WRC), με τον τελευταίο να απορεί για τον χρόνο του, καθώς θεωρεί ότι οδήγησε πολύ γρήγορα.

Άτυχοι ήταν οι Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC) που είχαν έξοδο και χτύπησαν σε δέντρο. Η ομάδα της Citroen ενημέρωσε πως το πλήρωμα είναι εντάξει στην υγεία τους.

Στην γενική κατάταξη προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 2:32:12.8 κι ακολουθούν Νεβίλ +53.6, Μίκελσεν +59.0, Λάτβαλα +1:13.8, Μπριν +1:30.7, Πάντον +2:10.1, Καμιλί +2:57.2, Σόρντο +2:59.1, Έβανς +3:48.8 και τη δεκάδα κλείνει ο Όστμπεργκ +3:56.2

Ακολουθούν τα δεύτερα περάσματα των σημερινών δύο Ε.Δ.

Αναλυτικά η δεκάδα της 6ης Ε.Δ.

1 Οζιέ 18:26.2

-Μίκελσεν +0.0

3 Νεβίλ +1.0

4 Σόρντο +3.9

5 Λάτβαλα +8.1

6 Μπριν +9.0

7 Πάντον +18.3

8 Όστμπεργκ +20.8

9 Κοπέτσκι +26.1

10 Καμιλί +27.0

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.