Είστε εδώ

WRC

Ράλι Ισπανίας: Ίσως έχουμε παγκόσμιο πρωταθλητή

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, καθώς μεταξύ 25-28 Οκτωβρίου παίζεται η προτελευταία παράσταση στην Ισπανία, που αναλόγως του αποτελέσματος μπορεί να έχουμε τον φετινό πρωταθλητή.

Τρεις είναι οι συνδυασμοί που διεκδικούν το τρόπαιο.

Οι Bέλγοι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundaii20 WRC) με 189 βαθμούς, οι Γάλλοι Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) με 182 βαθμούς και οι Εσθονοί Τάνακ-Γιερβόε για (Toyota Yaris WRC) με 168 βαθμούς.

Όλα ανοικτά λοιπόν στον προτελευταίο γύρου του φετινού WRC, το μόνο μικτό ράλι του πρωταθλήματος.

Ο αγώνας περιλαμβάνει 18 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 331,58 χλμ.

Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου στις 13:15 από την πόλη Σαλού, με προορισμό τη Βαρκελώνη (γύρω στα 120 χλμ.), όπου στις 18:08 θα ξεκινήσει η Υπερειδική στους δρόμους της ισπανικής πόλης, μήκους 3,20 χλμ.

Τα «όργανα» όμως ξεκινούν την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου με το 1ο σκέλος του αγώνα, το χωμάτινο που περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 144,88 χλμ. με τη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή να είναι η 3η της Παρασκευής (επαναλαμβάνεται κι ως η τελευταία του σκέλους) με μήκος 38,85 χλμ. Το χωμάτινο είναι και το μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα.

Ακολουθεί το service park στο Σαλού, όπου οι μηχανικοί θα μετατρέψουν τα αυτοκίνητα από χωμάτινων προδιαγραφών σε ασφάλτινα για τα επόμενα δύο σκέλη.

Το σκέλος του Σαββάτου 27 Οκτωβρίου περιλαμβάνει 7 Ειδικές Διαδρομές που έχουν μήκος 121,80 χλμ.

Η μεγαλύτερη έχει μήκος 24,40 χλμ. και επαναλαμβάνεται δύο φορές.

Τρίτο και τελευταίο σκέλος του ράλι Ισπανίας, την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, έχει 4 Ειδικές Διαδρομές 61,70 χλμ. με τη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή να έχει μήκος 16,35 χλμ. που επαναλαμβάνεται δύο φορές ενώ η Power Stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους έχει μήκος 14,50 χλμ.

Προβλέψεις δεν υπάρχουν, που φυσικά ρόλο να παίξει και η θεά τύχη.

Να σημειωθεί ότι νικητές το 2017 ήταν οι Μικ-Ναγκλ με Citroen C3 WRC, που φέτος δεν συμμετέχουν στον αγώνα, λόγω της διακοπής της συνεργασίας με τη γαλλική ομάδα, ενώ το 2019 θα οδηγούν Toyota Yaris WRC.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.