Το 2ο σκέλος του ράλι Ισπανίας σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές, έφερε ανατροπές στη γενική κατάταξη. Ο αφηνιασμένος από χθες Λάτβαλα λόγω του κλαταρισμένου πίσω αριστερά ελαστικού στο Toyota Yaris WRC (το 1ο σκέλος είχε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές) κάτι για τo οποίο έχασε πολύ χρόνο, έδωσε ρεσιτάλ στις βρεγμένες Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου 27 Οκτωβρίου και πέρασε πρώτος, τη στιγμή που ο ομόσταυλός του Οτ Τάνακ ο οποίος οδηγούσε τον αγώνα με το άλλο Toyota Yaris WRC,ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην 10η Ειδική Διαδρομή σε σύνολο 14, τον καθυστέρησε 1:43 με αποτέλεσμα να «πέσει» από 1ος στην 9η θέση, με το Σόρδο (Hyundai i20 WRC) να περνάει πρώτος με τον Λάτβαλα 3/10 πίσω.
Για την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους απέμεναν άλλες 4 Ειδικές Διαδρομές. Οι καιρικές συνθήκες άστατες , ο πονοκέφαλος για την επιλογή των ελαστικών έντονος και ο Λάτβαλα με μαεστρία περνάει πρώτος με τον Οζιέ (Ford Fiesta WRC) από 5ος στην 10η Ειδική Διαδρομή να ολοκληρώνει το σκέλος στη δεύτερη θέση με διαφορά 4,7 από τον Λάτβαλα ενώ ο μεγάλος του αντίπαλος στο κυνήγι του τίτλου, ο Νεβίλ (Ηyundai i20 WRC) από 6ος περνάει 5ος έχοντας 7.7 διαφορά από τον Οζιέ, με τον Λεμπ 3ο στα 8 δευτ. από την κορυφή και τον Έβανς να ακολουθεί στο 1.8 δευτ.
Όσο για τον Τάνακ πέρασε στην 8η θέση, 1:00.7 από την κορυφή.
Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Ισπανίας περιλαμβάνει 4 Ειδκές Διαδρομές, ασφάλτινες και αυτές, συνολικού μήκους 61,7 χλμ. με την power stage που δίνει βαθμούς επιπλέον στους 5 ταχύτερους να έχει μήκος 14,5 χλμ.
Ο Οζιέ θέλει να πάρει τη μεγαλύτερη βαθμολογική διαφορά από τον Νεβίλ, και ο Νεβίλ να πλησιάσει τον Οζιέ ώστε ο τίτλος να κριθεί στο φινάλε στο ράλι της Αυστραλίας.
Όμως έχει πολύ δρόμο ο αγώνας στην Ισπανία, όπου όλα είναι ακόμα ανοικτά.