Είστε εδώ

WRC

Ράλι Ισπανίας-2ο σκέλος : Ανατροπές υπο βροχή, ο Λάτβαλα πρώτος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το 2ο σκέλος του ράλι Ισπανίας  σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές, έφερε ανατροπές στη γενική κατάταξη. Ο αφηνιασμένος από χθες Λάτβαλα λόγω του κλαταρισμένου πίσω αριστερά ελαστικού στο Toyota Yaris WRC (το 1ο σκέλος είχε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές) κάτι για τo οποίο έχασε πολύ χρόνο, έδωσε ρεσιτάλ στις βρεγμένες Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου 27 Οκτωβρίου και πέρασε πρώτος, τη στιγμή που ο ομόσταυλός του Οτ Τάνακ ο οποίος  οδηγούσε τον αγώνα με το άλλο Toyota Yaris WRC,ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην 10η Ειδική Διαδρομή σε σύνολο 14, τον καθυστέρησε 1:43 με αποτέλεσμα να «πέσει» από 1ος στην 9η θέση, με το Σόρδο (Hyundai i20 WRC) να περνάει πρώτος με τον Λάτβαλα 3/10 πίσω.

Για την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους απέμεναν άλλες 4 Ειδικές Διαδρομές. Οι καιρικές συνθήκες άστατες , ο πονοκέφαλος για την επιλογή των ελαστικών έντονος και ο Λάτβαλα με μαεστρία περνάει πρώτος με τον Οζιέ (Ford Fiesta WRC) από 5ος στην 10η Ειδική Διαδρομή να ολοκληρώνει το σκέλος στη δεύτερη θέση με διαφορά 4,7 από τον Λάτβαλα ενώ ο μεγάλος του αντίπαλος στο κυνήγι του τίτλου, ο Νεβίλ (Ηyundai i20 WRC) από 6ος περνάει 5ος έχοντας 7.7 διαφορά από τον Οζιέ, με τον Λεμπ 3ο στα 8 δευτ. από την κορυφή και τον Έβανς να ακολουθεί στο 1.8 δευτ.

Όσο για τον Τάνακ πέρασε στην 8η θέση, 1:00.7 από την κορυφή.

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Ισπανίας περιλαμβάνει 4 Ειδκές Διαδρομές, ασφάλτινες και αυτές, συνολικού μήκους 61,7 χλμ. με την power stage που δίνει βαθμούς επιπλέον στους 5 ταχύτερους να έχει μήκος 14,5 χλμ.

Ο Οζιέ θέλει να πάρει τη μεγαλύτερη βαθμολογική διαφορά από τον Νεβίλ, και ο Νεβίλ να πλησιάσει τον Οζιέ ώστε ο τίτλος να κριθεί στο φινάλε στο ράλι της Αυστραλίας.

Όμως έχει πολύ δρόμο ο αγώνας στην Ισπανία, όπου όλα είναι ακόμα ανοικτά.  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.