![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/6/photon29610f79357.jpg?itok=hUGKMMcL)
Το ράλι Φινλανδίας ήταν ο 9ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ο πρώτος μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Για την Toyota ήταν η τρίτη συνεχής νίκη στο πρώην ράλι των 1.000 Λιμνών.
Ο αγώνας είχε πάρα πολλούς θεατές, μην ξεχνάμε ότι η Φινλανδία είναι πολύ κοντά στην Εσθονία, με τον εθνικό τους ήρωα, τον Τάνακ να τους κάνει το «δώρο» και να κατακτά τη νίκη.
Μια νίκη που σε συνδυασμό με την 5η θέση του Οζιέ, αυξήθηκε η διαφορά στους 22 βαθμούς από τον Γάλλο και 23 από τον Νεβίλ που τερμάτισε μια θέση πίσω από τον Οζιέ.
Το πρωτάθλημα έχει βέβαια πολύ δρόμο ακόμα. Απομένουν 5 αγώνες σε Γερμανία, Τουρκία, Ουαλία, Ισπανία, Αυστραλία και τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει.
Ο Οζιέ προσπαθεί να βρει λύσεις ώστε το Citroen C3 WRC να γίνει πιο ανταγωνιστικό απέναντι στον ιαπωνικό οδοστρωτήρα, το Toyota Yaris WRC, η Hyundai με τα i20 WRC έχει ρίξει όλο το βάρος στον Νεβίλ που στο ράλι της Φινλανδίας δεν έδειξε τη μαχητικότητα που περιμέναμε, ενώ η Ford με απόντα τον Έβανς και με τον τοπικό Σουνίνεν να δηλώνει «ότι ένας Φινλανδός δεν μπορεί να οδηγεί τόσο αργά στον αγώνα της πατρίδας του» «παρακολουθούσε» τα δρώμενα ενώ ο Ροβάνπερα που ήταν και πάλι αλλού στον αγώνα της πατρίδας του έφερε το Skoda Fabia R5 Evo, στην κορυφή της κατηγορίας WRC2 pro.
Όμως ας αφήσουμε τις φωτογραφίες να μας μεταφέρουν το κλίμα από τον πιο γρήγορο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.