![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/30/photon26042f68489.jpg?itok=t1En03kA)
Ρεσιτάλ Τάνακ-Γιερβόεγια με το Τoyota Yaris WRC στον 8ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τον πιο γρήγορο αγώνα του θεσμού, το ράλι Φινλανδίας.
Ήταν μια καθαρή νίκη χωρίς να απειληθεί το πλήρωμα από την Εσθονία, ή μια νίκη ισχύος της ιαπωνικής ομάδας εντός έδρας (καθώς η ομάδα του Τόμι Μάκινεν που βρίσκεται πίσω από τις επιτυχίες της Toyota στα ράλι εδρεύει στη Γουβάσκυλα, στην έδρα του ράλι Φινλανδίας).
Αν ακολουθήσουμε τη γλώσσα των αριθμών η Toyota με τα 3 πληρώματα που οδηγούσαν Yaris WRC (Τάνακ, Λάτβαλα, Λάπι που τουμπάρισε στην 20η Ειδική Διαδρομή) κέρδισαν 18 Ειδικές Διαδρομές σε σύνολο 23. Τις υπόλοιπες κέρδισαν, 3 ο Όστμπεργκ (Citroen C3 WRC) και από μια Oζιέ (Ford Fiesta WRC) και Μπριν (Citroen C3 WRC).
Στην αρχή κάπως «κουνήθηκε» ο Όστμπεργκ απέναντι στον Εσθονό, αλλά μόλις ο Τάνακ «πάτησε» ακόμα περισσότερο το γκάζι η παράσταση για το πρώτο σκαλί του βάθρου τελείωσε εκεί, με το ενδιαφέρον να έχει επικεντρωθεί στη δεύτερη θέση με τους Όστμπεργκ-Έρικσον να κάνουν τον καλύτερο αγώνα με το Citroen C3 WRC τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, 2,8 δευτ. μπροστά απλό τους τρεις φορές νικητές του ράλι Φινλανδίας Λάτβαλα-Άντιλα.
Ήταν η πρώτη νίκη Εσθονού οδηγού στο ράλι Φινλανδίας από το 2003 με τον Μάρκο Μάρτιν και Ford Focus WRC.
Από εκεί και πέρα την τιμή της Hyundai έσωσαν οι Πάντον-Μάρσαλ τερματίζοντας στην 4η θέση στον τρίτο τους φετινό χωμάτινο αγώνα με το Hyundai i20 WRC, τη στιγμή που οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία Νεβίλ-Γκιλσούλ είχαν μια έξοδο στη 2η Ειδική Διαδρομή με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν στην 9η θέση της γενικής κατάταξης.
Και οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το ανανεωμένο αεροδυναμικά Ford Fiesta WRC (μόνο του 5 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή η M-Sport εξέλιξε ειδικά τον πίσω προφυλακτήρα, διαχύτη και αναρτήσεις, Έβανς και Σουνίνεν είχαν τα μέχρι τώρα Fiesta WRC) δεν βρήκε τις συνταγές που ήθελαν και η 5η θέση ανακτήθηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή όταν ο Σουνίνεν ακολούθησε τις εντολές της ομάδας, χρεώθηκε με ποινή 20 δευτ. ώστε να περάσει 5ος ο Οζιέ και να καρπωθεί τους βαθμούς της 5ης θέσης καθώς μετά το ράλι Φινλανδίας η διαφορά του πρωτοπόρου Νεβίλ και του Οζιέ μειώθηκε στους 21 βαθμούς και οι δύο ακονίζουν τα βέλη τους για τον ασφάλτινο αγώνα της Γερμανίας 16-19 Αυγούστου.