![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/31/photon29533f79132.jpg?itok=DFUPx_AJ)
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής των 6 τελευταίων ετών, Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ με τον μόνιμο συνοδηγό του Ζουλιέν Ινγκρασιά βρίσκονται μπροστά από τη μεγάλη πρόκληση.
Στο ράλι Φινλανδίας το γαλλικό πλήρωμα παρά τις 46 νίκες (144 εκκινήσεις στο WRC), μόνο μια φορά έχει καταφέρει να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, το 2013.
Όμως η αλήθεια είναι ότι η συνταγή με το Citroen C3 WRC που οδηγεί φέτος δεν του βγαίνει.
Πρώτη φορά έχουμε δει τον ήρεμο κατά τα άλλα Οζιέ να «παλεύει» τόσο πολύ με το τιμόνι του γαλλικού αυτοκινήτου.
Από την άλλη οι χρονοβόρες διαδικασίες «φρενάρουν» κατά κάποιον τρόπο την εξέλιξη του γαλλικού αυτοκινήτου με τον Πιερ Μπουτάρ, αγωνιστικό διευθυντή της Citroen Racing, να τονίζει ότι ακολουθούμε πιστά ό,τι μας ζητάει ο Οζιέ για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, αλλά υπάρχει χρονοβόρα διαδικασία μέχρι την υλοποίηση.
Όμως ο χρόνος τρέχει γρήγορα και το ράλι Φινλανδίας είναι ο 9ος γύρος του πρωταθλήματος σε σύνολο 14 συναντήσεων.
Είναι επιβεβλημένο λοιπόν οι Οζιέ-Ινγκρασιά και η Citroen να απαντήσουν στα πιο γρήγορα ράλι του πρωταθλήματος.
Να δούμε κιόλας τι βελτιώσεις έγιναν σε αυτόν τον μήνα των «διακοπών»…
Στην ομάδα υπάρχει και ο Λάπι. Έχει κερδίσει και αυτός το ράλι Φινλανδίας που σημαίνει ότι εκτός από εμπειρία υπάρχει στην ομάδα και η σφραγίδα του νικητή.
Όλα τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Φινλανδίας 1-4 Αυγούστου.