Είστε εδώ

WRC

Ράλι Φινλανδίας: Η ώρα του Οζιέ;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής των 6 τελευταίων ετών, Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ με τον μόνιμο συνοδηγό του Ζουλιέν Ινγκρασιά βρίσκονται μπροστά από τη μεγάλη πρόκληση.

Στο ράλι Φινλανδίας το γαλλικό πλήρωμα παρά τις 46 νίκες (144 εκκινήσεις στο WRC), μόνο μια φορά έχει καταφέρει να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, το 2013.

Όμως η αλήθεια είναι ότι η συνταγή με το Citroen C3 WRC που οδηγεί φέτος δεν του βγαίνει.

Πρώτη φορά έχουμε δει τον ήρεμο κατά τα άλλα Οζιέ να «παλεύει» τόσο πολύ με το τιμόνι του γαλλικού αυτοκινήτου.

Από την άλλη οι χρονοβόρες διαδικασίες «φρενάρουν» κατά κάποιον τρόπο την εξέλιξη του γαλλικού αυτοκινήτου με τον Πιερ Μπουτάρ, αγωνιστικό διευθυντή της Citroen Racing, να τονίζει ότι ακολουθούμε πιστά ό,τι μας ζητάει ο Οζιέ για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, αλλά υπάρχει χρονοβόρα διαδικασία μέχρι την υλοποίηση.

Όμως ο χρόνος τρέχει γρήγορα και το ράλι Φινλανδίας είναι ο 9ος γύρος του πρωταθλήματος σε σύνολο 14 συναντήσεων.

Είναι επιβεβλημένο λοιπόν οι Οζιέ-Ινγκρασιά και η Citroen να απαντήσουν στα πιο γρήγορα ράλι του πρωταθλήματος.

Να δούμε κιόλας τι βελτιώσεις έγιναν σε αυτόν τον μήνα των «διακοπών»…

Στην ομάδα υπάρχει και ο Λάπι. Έχει κερδίσει και αυτός το ράλι Φινλανδίας που σημαίνει ότι εκτός από εμπειρία υπάρχει στην ομάδα και η σφραγίδα του νικητή.

Όλα τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Φινλανδίας 1-4 Αυγούστου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.