Είστε εδώ

WRC

M-Sport: Επόμενος στόχος το τεχνολογικό κέντρο…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ούτε στα όνειρά του ο μηχανικός από την Κούμπρια στη Βόρεια Αγγλία, που δούλευε στην αυλή του σπιτιού του σε ένα χώρο που δεν χώραγε καλά- καλά ένα αυτοκίνητο να εξελιχθεί και να γίνει μια παγκόσμια δύναμη του motorsport.

Ο λόγος για τον Μάλκολμ Γουίλσον, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της M-Sport, που βρίσκεται πίσω από τη συμμετοχή της Ford στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, αλλά και της Bentley στο πρωτάθλημα τουρισμού.

Η πολύ καλή σχέση που είχε με τη Ford τον βοήθησε να αναπτυχθεί, να δημιουργήσει μια φοβερή μονάδα προετοιμασίας αγωνιστικών αυτοκινήτων στο Κόκεμαουθ, στην Κούμπρια, και τώρα ετοιμάζεται για το μεγαλύτερο άλμα στην ιστορία της M-Sport.

Ετοιμάζει σε έκταση 10.723 τ.μ. αυτόνομο τεχνολογικό εργαστήρι, (στη φωτογραφία διακρίνεται η ανάπτυξη των εγκαταστάσεων) όπου αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι αγωνιστικές μονάδες θα μπορούν να εξελίξουν και να κατασκευάσουν ότι «ιδέα» έχουν στο μυαλό τους.

Μια επένδυση που έχει χρηματοδοτηθεί από το ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης της Βρετανικής κυβέρνησης, αλλά και από το ταμείο ανάπτυξης των τραπεζών, όπου θα προσφέρει πολλές νέες θέσεις εργασίας, ενισχύοντας ταυτόχρονα και την τοπική κοινωνία, στη χώρα όπου γεννήθηκε το motorsport και συνεχίζει να βασιλεύει…

Το Ντόβενπι Χολ, όπως ονομάζονται οι εγκαταστάσεις της M-Sport, εξελίσσεται σε κέντρο προηγμένης τεχνολογίας και καινοτομίας.

Όμως να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι έχει κατασκευαστεί και μια πίστα 2.5 χλμ. που συμβάλει στην όλη εξέλιξη των προϊόντων, πέρα του γεγονότος ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για track days κατά τη διάρκεια των week-ends.

Δαιμόνιος λοιπόν ο Μάλκολμ Γουίλσον και χίλια μπράβο του για την M-Sport όπως την έχει στήσει και αποτελεί σημείο αναφοράς.  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.