![Το ασημί νέο Volkswagen Polo που βλέπετε έχει κάτω από τον καπό του τον 1.0 TSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων.](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/11/20/photon23156f60251.jpg?itok=ndk1vGad)
Στο συγκεκριμένο ασημί νέο Volkswagen Polo, βλέπουμε την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, καθώς σειρά έχει γνωρίσουμε η έκδοση με τους 95 ίππους του «χιλιάρη» υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα TSI.
Θα λέγαμε ότι το Polo των 95 ίππων (5.500 σ.α.λ.) είναι η ενδιάμεση λύση στη βενζινοκίνητη γκάμα του, καθώς στη βάση της ιεραρχίας βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός MPI του ενός λίτρου με 75 ίππους και στην κορυφή η έκδοση του TSI με 115 ίππους.
Ας δούμε πρώτα ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του υπό εξέταση βενζινοκινητήρα. Η ροπή των 175 Nm εμφανίζεται από στις 2.000-3.500 σ.α.λ., ενώ χαμηλότερα ατονεί κάπως. Όσο ανεβαίνει όμως η βελόνα στο στροφόμετρο το Polo δείχνει να βρίσκει, αλλά και να διατηρεί το «κέφι» του. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας δεν έχει κραδασμούς, όμως η χροιά του είναι κάπως πιο έντονη στις γρηγορότερες επιταχύνσεις, αλλά και όταν συναντά ανηφόρες στο δρόμο του, ενώ τότε χρειάζεται να κατεβάσεις μια σχέση στο μηχανικό 5αρι κιβώτιο με το θετικό σε αίσθηση επιλογέα.
Οι επιδόσεις του τώρα είναι αποδεκτές και μοιάζουν στην πράξη επιτεύξιμες, με την επιτάχυνση από 0-100 χλ./ώρα να «έρχεται» σε 10,8 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 187 χλμ./ώρα. Στο εθνικό οδικό δίκτυο καταγράψατε 5,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ εντός της πόλης με τη βοήθεια του συστήματος Start/Stop δε ξεπεράσαμε τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. (με ζάντες 15 ιντσών επίσημη μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές C02 101 γρ./χλμ., Εuro 6).
To νέο Polo έχει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης, η ανάρτηση του ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα, ενώ το σύστημα διεύθυνσης δε «φοβάται» απέναντι στον ανταγωνισμό. Συνοπτικά, οδηγώντας το νέο Polo εισπράττεις ότι έχει ανέβει κατηγορία στο συγκεκριμένο τομέα.
Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα MQB Α0 του Ομίλου Volkswagen, ενώ είναι μακρύτερο 81 χλστ. (4.053 χλστ. μήκος), πλατύτερο 69 χλστ. (1.751 χλστ. πλάτος) και 7 χλστ. χαμηλότερο. Η κεντρική κονσόλα έχει πλήρως αναμορφωθεί, χάρη στη μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής που ξεκινάει από 6,5 και φτάνει τις 8 ίντσες. Μαλακό πλαστικό σκεπάζει το επάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και λίγο το χαμηλότερο, ενώ στα πάνελ των θυρών και στη βάση της κεντρικής κονσόλας παραμένουν σκληρά.
Οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών έγιναν πιο άνετοι χάρη στο αυξημένο κατά 92 χλστ. μεταξόνιο (2.564 χλστ.), ενώ ικανοποιητικός είναι ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή.
Το πορτμπαγκάζ είναι ακόμα ένα δυνατό χαρτί στα «χέρια» του νέου Polo, καθώς προσφέρει από 355 έως 1.125 λίτρα. Σημειώστε επίσης ότι κάτω από τα δάπεδο του χώρου αποσκευών βρίσκεται η στάνταρ κανονική ρεζέρβα.
Για όσους δεν μετακινιούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη, αλλά εξορμούν και σε κοντινούς προορισμούς το νέο Polo με τον 1.0 TSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων αποτελεί την καλύτερη ενδιάμεση λύση, ειδικά στην έκδοση Trendline που κοστίζει 14.050 ευρώ.