Είστε εδώ

Test Drive

Ford Focus ST-Line 1.0 125 PS: Οικογενειακό με αθλητικό χαρακτήρα

του Σωτήριου Χάλλα

Έχοντας έρθει ακόμα μια φορά σε επαφή με το Ford Focus τέταρτης γενιάς, εκείνο που κερδίζει τον οδηγό είναι η αμεσότητα με την οποία το αυτοκίνητο αντιδρά στις εντολές του. Μάλιστα, όταν πρόκειται για την έκδοση ST-Line όπως στην περίπτωσή του κόκκινου των φωτογραφιών, η όλη συμπεριφορά υπογραμμίζει το πιο σπορ προφίλ.

Πέρα από τα 10 χλστ. μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τα άλλα Focus, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και τρία οδηγικά προφίλ (Eco, Normal και Sport), τα οποία μεταβάλλουν την απόκριση στο γκάζι, το βάρος του τιμονιού και τη σκληρότητα των αναρτήσεων.

Το μοτέρ είναι το γνωστό πολυβραβευμένο 3κύλινδρο του ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost με τους 125 ίππους και 170 Nm ροπής, συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση, αλλά και με καλή αίσθηση επιλογέα.  Ένας άλλος τομέας στον οποίο το Focus ST-Line μας κέρδισε ήταν η απόδοση των φρένων και η αντοχή τους, αφού είχαν από την αρχή πολύ καλή αποτελεσματικότητα η οποία διατηρούνταν παρά την πίεση.

Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, δεν είδαμε πάνω από 8.6 λίτρα/100 χλμ.  

 Όσο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα, με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 107 γρ./χλμ.

 Το Ford Focus ST-Line προσφέρει ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση, με ικανοποιητικές επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να αποτελέσει το βασικό αυτοκίνητο της οικογένειας.

Οι τιμές για την έκδοση ST-Line με τους 125 ίππους ξεκινάνε από τις 21.017 ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.