Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Ράλι Γερμανίας : Ανάμεσα στους αμπελώνες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Κλειδί στην εξέλιξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι το ράλι Γερμανίας που διεξάγεται μεταξύ 22-25 Αυγούστου.

Ο αγώνας είναι ασφάλτινος με 19 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 344 χλμ.

Την Πέμπτη 22 Aυγούστου ανοίγει η αυλαία με την Υπερειδική.

Ο αγώνας εξελίσσεται στους αμπελώνες της κεντρικής Γερμανίας σε στενούς δρόμους με τα σταφύλια να «κρέμονται» από τα αμπέλια με θέα το Ρήνο.

Ενώ ο μεγάλος «πονοκέφαλος» είναι η επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή των 41.17 χλμ. που διεξάγεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Οι προβολείς είναι στραμμένοι σε τρία πληρώματα που οδηγούν την κατάταξη στη βαθμολογία. Τους Τάνακ-Γιερβόεγια (νικητές των δύο τελευταίων αγώνων στη Γερμανία) και νικητές των 3 από τους 4 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, πριν από το ραντεβού στη Γερμανία.

Το πλήρωμα από την Εσθονία έρχεται στη Γερμανία με 22 βαθμούς διαφορά από τους δεύτερους Οζιέ-Ινγκρασιά.

Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές έχοντας δει ότι το Citroen C3 WRC υπολείπεται από το Toyota Yaris WRC που οδηγεί το πλήρωμα από την Εσθονία, δήλωσαν ότι ο στόχος τους είναι να φύγουν από τη Γερμανία με όσους το δυνατόν περισσότερους βαθμούς χωρίς όμως να ρισκάρουν.

Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC βρίσκονται 25 βαθμούς πίσω από τους Εσθονούς. Το πλήρωμα έχει κερδίσει το ασφάλτινο ράλι Κορσικής (θυμάστε που την νίκη την έχασε ο Έβανς όταν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή είχε κλαταρισμένο ελαστικό στο Ford Fiesta WRC) ενώ ο Νεβίλ συμμετέχοντας σε αγώνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ έρχεται «ζεστός» για τον Γερμανικό αγώνα.

Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές και δείτε μερικές φωτογραφίες από τα μέρη που θα «περάσει» ο θίασος του WRC.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.