Είστε εδώ

Super Cars

Koenigsegg Agera RS: Αυτοκίνητο ή πύραυλος;

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν λίγες μέρες η Koenigsegg πέτυχε το αδιανόητο, δηλαδή να καταρρίψει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας που είχε πετύχει η Bugatti Veyron Super Sport και έφτανε τα 431 χλμ./ώρα.

Για να σπάσει το ρεκόρ η Koenigsegg χρησιμοποίησε την Agera RS στην οποία είχε “φορέσει” το πακέτο αναβάθμισης που το εκτοξεύει την ιπποδύναμη του hypercar στους 1.360 ίππους. Με αυτό το “’όπλο” λοιπόν οι Σουηδοί κατάφεραν να πετύχουν στα δύο περάσματα που έκαναν μέση ταχύτητα 447.2 χλμ./ώρα. Μάλιστα, στο δεύτερο πέρασμα η ταχύτητα της Agera RS έφτασε στιγμιαία τα 457.5 χλμ./ώρα.

Στο βίντεο παρατηρούμε ότι ο οδηγός, Niklas Lilja, επιταχύνει με αργό ρυθμό θέλοντας, πιθανότατα να αποφύγει κάποιο σπινάρισμα των τροχών. Μόνο μετά τα 300 χλμ./ώρα βλέπουμε να βυθίζει το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο να επιταχύνει με καταιγιστικό ρυθμό. Για την ακρίβεια χρειάζονται περίπου 10 δλ. για να πάει η ταχύτητα από τα 300 χλμ./ώρα στα 400 χλμ./ώρα.

Το επίτευγμα της Koenigsegg, όμως, είναι πιο εντυπωσιακό από όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά καθώς αυτές οι “διαστημικές” ταχύτητες δεν έγιναν σε κάποια πίστα με ειδική άσφαλτο άριστης ποιότητας αλλά σε δημόσιο δρόμο.

Τι λέτε, θα αντέχατε να κινηθείτε με 450+ χλμ./ώρα;

*Εστιάστε μετά το 1:20 και μετά το 4:30.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.