Είστε εδώ

Super Cars

Κινητήρας της Χρονιάς 2016: Ο τίτλος στη Ferrari

του Motori Reporter

Η Ferrari κατέκτησε ένα ακόμη βραβείο, αυτό του “Κινητήρα της Χρονιάς”, χάρη στο μηχανικό σύνολο που εφοδιάζει την 488 GTB.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας των 3,9 λίτρων, που χάρη στους διπλούς υπερσυμπιεστές αποδίδει 669 ίππους, κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο στη γενική βαθμολογία και στην κατηγορία του πρωτοεμφανιζόμενου, όσο και του καλύτερου κινητήρα επιδόσεων και αυτού της χωρητικότητας μεταξύ 3.000 κ.εκ.-4.000 κ.εκ. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των 63 συνολικά δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου, από όλη την Ευρώπη, που συμμετέχουν στον θεσμό, ο νικητής της φετινής χρονιάς, χαρακτηρίζεται από την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις που χαρίζει στο ιταλικό supercar. Η ιταλική φίρμα, εκτός του παραπάνω τίτλου, κατέκτησε και την κατηγορία των κινητήρων πάνω από 4,0 λίτρα με τον V12 των 6,3 λίτρων και 780 ίππων, που τοποθετείται στην F12 tdf.

Συνολικά οι νικητές ήταν:

Κινητήρας της Χρονιάς 2016

Ferrari 3,9 biturbo V8

Καλύτερος νέος κινητήρας 2016

Ferrari 3,9 biturbo V8

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2016

Tesla full-electric powertrain

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2016

Ferrari 3,9 biturbo V8

Κάτω του 1,0 λίτρου

Ford 998 κ.εκ. Ecoboost

Από 1 έως 1,4 λίτρα

PSA Peugeot-Citroen 1,2 PureTech

Από 1,4 έως 1,8 λίτρα

BMW 1,5 electric-gasoline hybrid

Από 1,8 έως 2 λίτρα

Mercedes-AMG 2,0 turbo

Από 2 έως 2,5 λίτρα

Audi 2,5 turbo

Από 2,5 έως 3 λίτρα

Porsche 3,0 turbo

Από 3 έως 4 λίτρα

Ferrari 3,9 biturbo V8

Πάνω από 4 λίτρα

Ferrari 6,3 V12

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.