Είστε εδώ

Super Cars

Ferrari Roma: Mamma mia!!!

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο διθέσιο coupe μοντέλο, του οποίου η ονομασία είναι Roma, οπότε η παρουσίαση δε θα μπορούσε να έχει γίνει κάπου αλλού, εκτός από την ιταλική πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με την εταιρεία από το Μαρανέλο, η Roma θέλει να ενσαρκώσει τον ανέμελο και ευχάριστο τρόπο ζωής που χαρακτήριζε την πόλη τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, όμως δεν ανέφερε πολλά στοιχεία σχετικά με το αυτοκίνητο.

Το μόνο που επιβεβαίωσε ήταν η ισχύς του μοντέλου και οι επιδόσεις του. Έτσι, ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος V8 στα 3.9 λίτρα με την ισχύ να φτάνει τους 620 ίππους και τα 760 Nm ροπής. Το κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις και πρόκειται για εκείνο που είδαμε πρώτη φορά να τοποθετείται στην SF90 Stradale.

Αποτέλεσμα της ισχύος είναι η βάρους 1.472 κιλών Roma να χρειάζεται 3.4 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, 9.3 δευτερόλεπτα για το 0-200 χλμ./ώρα και η τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Κοιτώντας απ’ έξω τη Roma μας αρέσει ιδιαίτερα το εμπρός μέρος, καθώς η γρίλια μοιάζει βγαλμένη από το παρελθόν, όμως έχει συνδυαστεί με την απόλυτα σύγχρονη σχεδίαση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Ακόμα, ωραία πινελιά είναι τα χερούλια των θυρών που ενσωματώνονται στο αμάξωμα, με συνέπεια να μην “ενοχλούν” το σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος η εικόνα είναι κάπως πιο άγρια αφού τα έντονα φουσκώματα πάνω από τους τροχούς επεκτείνονται τόσο που περιλαμβάνουν και τα φωτιστικά σώματα, ενώ στο κάτω μέρος δεν μπορούμε να μην προσέξουμε τις τέσσερις εξατμίσεις.

Η καμπίνα κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις αφού ουσιαστικά χωρίζεται στα δύο από την κονσόλα. Στη μεριά του οδηγού ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη, ενώ στη μεριά του συνοδηγού δε γίνεται να μην προσέξει κάποιος την οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό, η οποία όμως δεν ξέρουμε αν θα είναι στο βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό. Φυσικά οι επενδύσεις δε θα μπορούσαν να μην είναι από κορυφαία υλικά, δέρμα και αλκαντάρα στην προκειμένη περίπτωση.

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση της Roma, ούτε η τιμή στην οποία θα προσφέρεται.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.