Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin:Φτιάχνει νέο, δικό της κινητήρα. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έχει πολυετή συνεργασία με τη Mercedes – AMG, από την οποία προμηθεύεται τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4.0 λίτρων που χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα της, όμως τα επόμενα χρόνια αυτή η συνεργασία θα σταματήσει.

Ο λόγος είναι ότι η Mercedes – AMG σχεδιάζει σταδιακά να καταργήσει το V8 σύνολο, οπότε οι Βρετανοί πρέπει να βρουν κάποια άλλη λύση. Εκείνη στην οποία κατέληξαν ήταν να δημιουργήσουν ένα νέο κινητήρα, του οποίου η διάταξη θα είναι V6 και θα μπορεί να λειτουργήσει ως μέρος υβριδικού συνόλου. Όσον αφορά τον κυβισμό, αναμένεται να είναι στα 3.0 λίτρα.

Οι Γερμανοί έχουν αποφασίσει να αντικαταστήσουν τον V8 των 4.0 λίτρων, με κάποιο υβριδικό τετρακύλινδρο σύνολο 2.0 λίτρων, όμως στην Aston Martin θεωρούν ότι οι τέσσερις κύλινδροι είναι πολύ λίγοι για τα μοντέλα τους, αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται η μάρκα.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό η Aston Martin δε θα επέτρεπαν την ανάπτυξη από το μηδέν ενός νέου και μάλιστα υβριδικού συνόλου, όμως αυτό άλλαξε από τη στιγμή που αναβλήθηκε το λανσάρισμα της Lagonda.

Σχετικά με το νέο μοτέρ ο Άντι Πάλμερ, διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε ότι θα είναι εξ ίσου καλό, αν όχι καλύτερο από το V8 της AMG. Αν και δεν ανέφερε συγκεκριμένα νούμερα για την ισχύ, είπε ότι θα είναι τουλάχιστον η ίδια με το γερμανικό σύνολο, ενώ η απώλεια ροπής που συνεπάγονται οι δύο λιγότεροι κύλινδροι, θα αντισταθμιστεί και με το παραπάνω από το ηλεκτρικό κομμάτι.

Εκτός από το νέο V6 κινητήρα, ο Πάλμερ μίλησε και για τον V12 της εταιρείας, που κατασκευάζει μόνη της. Αν και παραδέχτηκε ότι κάποια στιγμή στο μέλλον η παραγωγή του θα σταματήσει αναγκαστικά, είπε ότι προς το παρόν υπάρχουν τρόποι να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον, οπότε η Aston Martin θα συνεχίσει να τον χρησιμοποιεί. Κλείνοντας, σημείωσε ότι θα είναι λυπητερή η μέρα που η βρετανική μάρκα θα αναγκαστεί να μη βάζει στα μοντέλα της τον V12.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.