Είστε εδώ

Super Cars

AMG One: Καθυστερήσεις για το γερμανικό hypercar. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Υπήρχαν εδώ και καιρό φήμες σχετικά με καθυστέρηση των παραδόσεων του AMG One, του hypercar που εξελίσσουν οι Γερμανοί στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας που τους έδωσε το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2017.

Πλέον, οι φήμες επιβεβαιώθηκαν αφού ο Μάικλ Νόλερ, υψηλόβαθμο στέλεχος της AMG, δήλωσε πρόσφατα ότι οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέσα στο 2021, ενώ ο προγραμματισμός έκανε λόγο για τα μέσα ή τέλη του 2020.

Ο Νόλερ είπε ότι η αιτία για αυτές τις καθυστερήσεις είναι οι προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν ώστε να καταφέρουν να κάνουν νόμιμο για χρήση στο δρόμο έναν κινητήρα προορισμένο να χρησιμοποιείται στη Formula 1.

Για παράδειγμα, ένα βασικό πρόβλημα είναι ότι πρέπει να σταθεροποιηθεί το ρελαντί στις 1.200 σ.α.λ., προκειμένου να είναι σταθερές και οι εκπομπές ρύπων, αλλιώς οι εκπομπές είναι αυξημένες και ασταθείς. Επιπλέον, πρέπει ο θόρυβος που παράγεται να είναι περιορισμένος, αλλιώς το αυτοκίνητο δε θα πάρει έγκριση τύπου.

Να υπενθυμίσουμε ότι το υβριδικό σύνολο που θα χρησιμοποιηθεί είναι V6 στα 1.6 λίτρα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό turbo, MGU-K και υγρόψυκτες μπαταρίες. Αυτά τα στοιχεία είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στο μονοθέσιο του 2017, ενώ για το AMG One θα προστεθεί ακόμα δύο MGU-K κινητήρες, οι οποίοι θα κινούν τον εμπρός άξονα, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο.

Η απόδοση αναμένεται να ξεπερνάει τους 1.000 ίππους με το 0-200 χλμ./ώρα να χρειάζεται λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 350 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.