![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/17/photon31578f84896.jpg?itok=jwllwo6h)
Το τμήμα εξελιγμένης μηχανικής (advanced engineering) της Williams, εμπλέκεται στη δημιουργία του μεγαλύτερου οχήματος που θα κινείται με υδρογόνο σε όλον τον κόσμο, μέσω της κατασκευής της κατάλληλης μπαταρίας.
Από τα μεγαλύτερα τροχοφόρα που φτιάχνει ο άνθρωπος είναι τα φορτηγά μεταλλείων, τα οποία έχουν πολύ μεγάλες διαστάσεις και το βάρος τους μπορεί να φτάσει αρκετούς τόνους. Αυτό σημαίνει ότι έχουν πολύ μεγάλους κινητήρες και κατά συνέπεια πολύ υψηλές εκπομπές ρύπων. Έτσι, η χρήση υδρογόνου για την κίνησή τους θα έχει πολύ μεγάλα οφέλη.
Για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να κατασκευαστεί μία συστοιχία μπαταριών μεγαλύτερη σχεδόν από οτιδήποτε έχουμε δει στο παρελθόν, της οποίας η χωρητικότητα πρέπει να φτάνει τις 1.000 kWh. Συγκριτικά, μία μέση τιμή χωρητικότητας για τις μπαταρίες των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι 50 kWh.
Η μπαταρία θα χρησιμοποιηθεί σε φορτηγό που κατασκευάζει η εταιρεία Anglo American. Ο σκοπός της είναι να αποθηκεύει την ενέργεια που θα παράγουν οι κυψέλες υδρογόνου, ώστε στη συνέχεια να τη στείλει στα ηλεκτρικά μοτέρ που θα κινούν τους τροχούς.
Η Anglo American έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 να έχει μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 30% και το φορτηγό που θα κινείται με κυψέλες υδρογόνου.