![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/15/photon27146f71648.jpg?itok=hKx1jYwZ)
Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξελίσσονται και έρχονται πιο κοντά στην καθημερινότητα τόσο κάποιες κυβερνήσεις αρχίζουν να σκέφτονται την απαγόρευση εκείνων με κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να μειωθεί η μόλυνση του αέρα, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.
Αυτή τη στιγμή, Βρετανία, Γαλλία και Δανία έχουν ήδη περάσει νόμους σύμφωνα με τους οποίους θα σταματήσει η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου το 2040 για τις δύο πρώτες και το 2030 για τη σκανδιναβική χώρα, αντίστοιχα.
Την ίδια πορεία επιθυμεί για την Ισπανία και η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Πέδρο Σάντσεθ καθώς υπάρχουν σκέψεις να κατατεθεί νομοσχέδιο στη Βουλή σύμφωνα με το οποίο θα απαγορευτεί η πώληση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2040 και μετά.
Η κίνηση αυτή θα βοηθήσει τη χώρα να πετύχει τους στόχους για τους οποίους έχει υπογράψει στη Συνθήκη του Παρισιού και οι οποίοι είναι η μείωση μέχρι το 2030 των αερίων του θερμοκηπίου κατά 20% σε σχέση με τα επίπεδα που ήταν το 1990 και κατά 90% μέχρι το 2050.
Παρά την ξεκάθαρα περιβαλλοντική κατεύθυνση του νομοσχεδίου προς το παρόν δεν είναι σίγουρο ότι θα υπερψηφιστεί καθώς ο Σάντσεθ τον τελευταίο καιρό δυσκολεύεται να περάσει τις προτάσεις του από τη Βουλή λόγω της σκληρής στάσης που κρατάει η αντιπολίτευση.
Σε κάθε περίπτωση η πρόταση είναι ριζοσπαστική και δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η αυτοκίνηση τα επόμενα χρόνια.