![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/17/photon28815f76703.jpg?itok=fPhQSlpO)
Η Volkswagen ετοιμάζεται όσο περνάει ο καιρός να παρουσιάσει τη νέα γενιά του Golf, ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της και τώρα αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει το υβριδικό σύστημα με το οποίο θα εξοπλίζονται κάποιες εκδόσεις.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η γερμανική μάρκα στο Vienna Motor Symposium το εν λόγω σύστημα θα είναι ήπιο υβριδικό και θα χρησιμοποιεί ηλεκτρικό σύστημα που θα λειτουργεί στ 48 Volts. Σε αυτήν την τάση θα λειτουργεί τόσο ο κινητήρας όσιο και η μπαταρία. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα έχει πολλαπλούς ρόλους αφού θα χρησιμοποιείται ως μίζα, ως σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλά και ως ένας τρόπος να δοθεί επιπλέον ώθηση στον θερμικό κινητήρα. Για να επιτευχθεί το τελευταίο το ηλεκτρικό μοτέρ θα συνδέεται με το θερμικό μέσω ιμάντα.
Κατά τη διαδικασία της ανάκτησης το σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στην μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Κατά την επιτάχυνση αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται για να προσφερθεί επιπλέον ισχύς στον κινητήρα.
Επιπλέον, το σύστημα απενεργοποιεί τον κινητήρα κάθε φορά που ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού και τον επαναλειτουργεί άμεσα όταν εντοπίσει δραστηριότητα. Σύμφωνα με τη Volkswagen τόσο η απενεργοποίηση όσο και η ενεργοποίηση του μοτέρ γίνεται χωρίς καθυστέρηση και παράγοντας ελάχιστους κραδασμούς. Η εξοικονόμηση καυσίμου από όλα τα παραπάνω φτάνει τα 0.4 λτ./100 χλμ.
Αρχικά το σύστημα θα είναι διαθέσιμο με τα σύνολα 1.0 και 1.5 λίτρων μόνο υπό την προϋπόθεση ότι συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο όμως σταδιακά θα μπορεί να τοποθετηθεί και σε άλλους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.