Είστε εδώ

New Models

VW Golf: Και υβριδικό σύστημα για τη νέα γενιά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen ετοιμάζεται όσο περνάει ο καιρός να παρουσιάσει τη νέα γενιά του Golf, ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της και τώρα αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει το υβριδικό σύστημα με το οποίο θα εξοπλίζονται κάποιες εκδόσεις.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η γερμανική μάρκα στο Vienna Motor Symposium το εν λόγω σύστημα θα είναι ήπιο υβριδικό και θα χρησιμοποιεί ηλεκτρικό σύστημα που θα λειτουργεί στ 48 Volts. Σε αυτήν την τάση θα λειτουργεί τόσο ο κινητήρας όσιο και η μπαταρία. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα έχει πολλαπλούς ρόλους αφού θα χρησιμοποιείται ως μίζα, ως σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλά και ως ένας τρόπος να δοθεί επιπλέον ώθηση στον θερμικό κινητήρα. Για να επιτευχθεί το τελευταίο το ηλεκτρικό μοτέρ θα συνδέεται με το θερμικό μέσω ιμάντα.

Κατά τη διαδικασία της ανάκτησης το σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στην μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Κατά την επιτάχυνση αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται για να προσφερθεί επιπλέον ισχύς στον κινητήρα.

Επιπλέον, το σύστημα απενεργοποιεί τον κινητήρα κάθε φορά που ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού και τον επαναλειτουργεί άμεσα όταν εντοπίσει δραστηριότητα. Σύμφωνα με τη Volkswagen τόσο η απενεργοποίηση όσο και η ενεργοποίηση του μοτέρ γίνεται χωρίς καθυστέρηση και παράγοντας ελάχιστους κραδασμούς. Η εξοικονόμηση καυσίμου από όλα τα παραπάνω φτάνει τα 0.4 λτ./100 χλμ.

Αρχικά το σύστημα θα είναι διαθέσιμο με τα σύνολα 1.0 και 1.5 λίτρων μόνο υπό την προϋπόθεση ότι συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο όμως σταδιακά θα μπορεί να τοποθετηθεί και σε άλλους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.