![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/15/photon23884f62220.jpg?itok=0___fePL)
Η AMG κάνει το επόμενο βήμα παρουσιάζοντας στην έκθεση του Ντιτρόιτ την CLS 53 η οποία είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που περιλαμβάνει κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση.
Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα με τον κωδικό 53 είναι εξακύλινδρος με χωρητικότητα 3.0 λίτρων και χρησιμοποιεί διπλή υπερτροφοδότηση. Η απόδοσή του φτάνει τους 435 ίπους και τα 520 Nm ροπής και συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα με την ονομασία EQ Boost το οποίο λειτουργεί στα 48 Volts και μπορεί να προσφέρει για μικρό χρονικό διάστημα 21 ίππους και 250 Nm ροπής.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη με 9 σχέσεις ενώ η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Performance 4Matic+.
Για την υπερτροφοδότηση του συνόλου η AMG έχει χρησιμοποιήσει ένα κλασικό τούρμπο και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα ενώ το EQ Boost είναι τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας προσφέρει άμεση υπερτροφοδότηση του κινητήρα, εξαλείφοντας με αυτόν τον τρόπο την υστέρηση του τουτύρμπο.
Στόχος των Γερμανών ήταν να προσφέρουν αυξημένη ισχύ με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης έτσι η CLS 53 επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 270 χλμ./ώρα με την κατανάλωση να περιορίζεται στα 8.5 λτ./100 χλμ.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 οδηγικά προφίλ τα οποία είναι τα Eco (Οικονομικό), Comfort (Άνεση), Sport (Σπορ), Sport+ (Σπορ+) και Individual (Προσωποποιημένο) με το τελευταίο να μπορεί να το ρυθμίσει ο χρήστης όπως εκείνος επιθυμεί.
Η AMG θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία του μοντέλου με την Edition 1, μια ειδική έκδοση της CLS 53 4Matic+ που θα έχει ξεχωριστά στοιχεία όπως λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού στο εσωτερικό, μαύρο δέρμα νάπα με χάλκινου χρώματος ραφές και κρυφό φωτισμό μεταξύ άλλων.