Είστε εδώ

New Models

Mercedes-AMG CLS 53: Το πρώτο υβριδικό στην ιστορία της AMG

του Σωτήριου Χάλλα

Η AMG κάνει το επόμενο βήμα παρουσιάζοντας στην έκθεση του Ντιτρόιτ την CLS 53 η οποία είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που περιλαμβάνει κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα με τον κωδικό 53 είναι εξακύλινδρος με χωρητικότητα 3.0 λίτρων και χρησιμοποιεί διπλή υπερτροφοδότηση. Η απόδοσή του φτάνει τους 435 ίπους και τα 520 Nm ροπής και συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα με την ονομασία EQ Boost το οποίο λειτουργεί στα 48 Volts και μπορεί να προσφέρει για μικρό χρονικό διάστημα 21 ίππους και 250 Nm ροπής.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη με 9 σχέσεις ενώ η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Performance 4Matic+.

Για την υπερτροφοδότηση του συνόλου η AMG έχει χρησιμοποιήσει ένα κλασικό τούρμπο και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα ενώ το EQ Boost είναι τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας προσφέρει άμεση υπερτροφοδότηση του κινητήρα, εξαλείφοντας με αυτόν τον τρόπο την υστέρηση του τουτύρμπο.

Στόχος των Γερμανών ήταν να προσφέρουν αυξημένη ισχύ με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης έτσι η CLS 53 επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 270 χλμ./ώρα με την κατανάλωση να περιορίζεται στα 8.5 λτ./100 χλμ.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 οδηγικά προφίλ τα οποία είναι τα Eco (Οικονομικό), Comfort (Άνεση), Sport (Σπορ), Sport+ (Σπορ+) και Individual (Προσωποποιημένο) με το τελευταίο να μπορεί να το ρυθμίσει ο χρήστης όπως εκείνος επιθυμεί.

Η AMG θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία του μοντέλου με την Edition 1, μια ειδική έκδοση της CLS 53 4Matic+ που θα έχει ξεχωριστά στοιχεία όπως λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού στο εσωτερικό, μαύρο δέρμα νάπα με χάλκινου χρώματος ραφές και κρυφό φωτισμό μεταξύ άλλων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.