Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Καταλονίας: Το δώρο του Λορένθο προς τον Μαρκέθ

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι της Καταλονίας βρήκε και πάλι τον Μαρκ Μαρκέθ στο πρώτο σκαλί του βάθρου όμως αυτή τη φορά ο Ισπανός δέχτηκε μια απρόσμενη βοήθεια από τον team-mate του, Χόρχε Λορένθο.

Στον δεύτερο γύρο, στη στροφή 10, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο είχε περάσει τον Μαρκέθ όμως ο Ισπανός φρέναρε με τέτοιο τρόπο που τον προσπέρασε. Τη στιγμή που ολοκληρωνόταν η προσπέραση ο Λορένθο που βρισκόταν μόλις λίγα μέτρα πιο πίσω έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του. Πέφτοντας ακούμπησε τον πίσω τροχό του Ντοβιτσιόζο, θέτοντας και αυτόν εκτός συνέχειας, όμως δε σταμάτησε εκεί αφού παρέσυρε και τη μοτοσυκλέτα του Βινιάλες. Το τελευταίο θύμα αυτής της ανεξέλεγκτης πορείας της πεσμένης Honda ήταν ο Ρόσι ο οποίος προς στιγμήν φάνηκε ότι θα μπορούσε να γλιτώσει την πτώση, όμως δεν τα κατάφερε.

Μετά από αυτό το συμβάν, στη δεύτερη θέση ήταν ο Πετρούτσι και πίσω του ακολουθούσαν οι Κουαρταράρο (που είχε ξεκινήσει από την pole position) και ο Ρινς. Η συνέχεια ήταν περίπατος για τον αναβάτη της Honda αφού πίσω του οι αναβάτες αναλώνονταν σε μάχες την ώρα που εκείνος είχε την ευχέρεια να κινηθεί στο δικό του ρυθμό ώστε να διαχειριστεί τη διαφορά και αυτό έκανε.

Τελικά ο Μαρκέθ έγραψε μία ακόμα νίκη στο βιογραφικό του η οποία είναι καταλυτική για το φετινό πρωτάθλημα αφού πήρε το μέγιστο (25 βαθμούς) τη στιγμή που οι βασικοί του αντίπαλοι είχαν βγει νοκ άουτ. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κουαρταράρο και Πετρούτσι.

Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρέθηκαν οι Ρινς και Μίλερ με τον Μιρ να βλέπει την καρό σημαία έκτος. Πολ Εσπαργκάρο, Νακαγκάμι, Ραμπάτ και Ζαρκό βρέθηκαν στις θέσεις 7, 8, 9 και 10, αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.