Είστε εδώ

F1

Τιμωρία Alfa Romeo: Αμφίβολοι ακόμα οι βαθμοί για Χάμιλτον - Williams

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι της Γερμανίας ήταν ένας από τους πιο ανατρεπτικούς αγώνες που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια καθώς μέχρι την πτώση της καρό σημαίας υπήρχαν συνεχείς ανακατατάξεις, όμως αυτές συνεχίστηκαν και μετά τη λήξη του.

Η αιτία είναι η τιμωρία των δύο μονοθεσίων της Alfa Romeo στο χρόνο των οποίων προστέθηκαν 30 δευτερόλεπτα. Ως αποτέλεσμα οι Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι έχασαν τις θέσεις εφτά και οχτώ που είχαν κατακτήσει και έπεσαν στις 13 και 14. Στη θέση τους ανέβηκαν οι δύο Haas, ενώ ο Χάμιλτον πλέον παίρνει τους δύο βαθμούς της ένατης θέσης και ο Κούμπιτσα “σπάει το ρόδι” για τη Williams, κατακτώντας τον πρώτο βαθμό για λογαριασμό της βρετανικής ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα.

Η αιτία της τιμωρίας της ιταλικής ομάδας, είναι ότι ο συμπλέκτης των μονοθεσίων λειτούργησε στη στατική εκκίνηση μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας με τρόπο που έμοιαζε με το traction control που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα. Συγκεκριμένα, οι κανονισμοί αναφέρουν ότι η ροπή που στέλνει ο κινητήρας στους πίσω τροχούς πρέπει να βρίσκεται σε αντιστοιχία με τη γωνία του γκαζιού μέσα σε 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ώστε ο οδηγός να ελέγχει το μονοθέσιο χωρίς την παρέμβαση βοηθημάτων.

Στην περίπτωση των Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι ο χρόνος που μεσολάβησε μέχρι η ροπή να εξισωθεί με τη γωνία του γκαζιού μετρήθηκε στα 200 και 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αντίστοιχα. Με αυτόν τον τρόπο οι κινητήριοι τροχοί δέχτηκαν την ισχύ με πολύ πιο ήπιο και γραμμικό τρόπο, με συνέπεια να εμφανίσουν λιγότερο σπινάρισμα. Αυτό, έπαιξε βασικό ρόλο στην πολύ καλή εκκίνηση και των δύο οδηγών.

Η ποινή για τέτοιου είδους παραβάσεις είναι πέρασμα από τα pits (drive through) και στάση 10 δευτερολέπτων, όμως επειδή ο αγώνας έχει τελειώσει, μετατρέπεται αυτόματα σε προσθήκη 30 δευτερολέπτων στο συνολικό χρόνο. Έτσι προκύπτει η πτώση των δύο οδηγών στις θέσεις 13 και 14.

Η Alfa Romeo έχει ενημερώσει την FIA ότι προτίθεται να καταθέσει ένσταση ώστε να ακυρωθεί η τιμωρία και αναφέρει ότι διαθέτει επαρκή στοιχεία προκειμένου να τα καταφέρει. Η ιταλική ομάδα από τη στιγμή που ενημέρωση την FIA έχει στη διάθεσή της 96 ώρες για να κάνει την ένσταση.

Όπως φαίνεται, το γερμανικό Γκραν Πρι δε λέει να τελειώσει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.