Είστε εδώ

F1

Σεμπάστιαν Φέτελ: Σκέψεις φυγής...

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φέτελ έδωσε μία συνέντευξη πριν το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν στην οποία όταν ρωτήθηκε σχετικά, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη Formula 1 μόλις λήξει το συμβόλαιό του με τη Ferrari, δηλαδή στο τέλος του πρωταθλήματος του 2020.

Ο Γερμανός είπε ότι παρακολουθεί στενά τις αλλαγές που πρόκειται να εισάγει η Liberty Media το 2021 και την κατεύθυνση που θέλουν να δώσουν οι Αμερικανοί. Αυτό που τον ενοχλεί είναι ότι σταδιακά, κατά τη γνώμη του, η Formula 1 παύει να είναι άθλημα και επικεντρώνεται στο να προσφέρει διασκέδαση, γίνεται ένα σόου.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αναφέρει ότι πολλές από τις αξίες που υπήρχαν πλέον αρχίζουν να εξαφανίζονται.

“Η Formula 1 πλέον είναι περισσότερο σόου και επιχείρηση παρά άθλημα. Ίσως να μπορεί να ειπωθεί το ίδιο και για άλλα αθλήματα όμως είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις όπου ο ρόλος του αθλητή μειώνεται τόσο πολύ”.

Ο οδηγός της Ferrari επεσήμανε ότι αυτή τη στιγμή η F1 είναι σε μία ενδιάμεση κατάσταση και πρέπει να αποφασίσει ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσει.

“Αν πούμε ότι είμαστε σόου, τότε ας το κάνουμε σωστά. Νιώθω ότι σπαταλάμε πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια με κανονισμούς που είναι ακριβοί και δεν προσφέρουν τίποτα”.

Ο Φέτελ ξεκαθάρισε ότι τα σχέδια της Liberty Media συνδέονται άμεσα με την απόφασή του αν θα συνεχίσει να τρέχει μετά το 2020.

“Είμαι σίγουρος ότι θέλω να τρέχω φέτος και την επόμενη χρονιά, για μετά δεν ξέρω καθώς παραμένει άγνωστο ποιες θα είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς”.

Κλείνοντας, είπε ότι δεν πρόκειται να παραμείνει στο άθλημα, απλά και μόνο για να είναι στη Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.