Είστε εδώ

F1

Σεμπάστιαν Φέτελ προς Liberty Media: Σκληρή γλώσσα από τον Γερμανό. Τι δεν του αρέσει;

του Σωτήριου Χάλλα

Το φετινό Γκραν Πρι της Γερμανίας ήταν ο πιο ενδιαφέρον αγώνας που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό, παρ’ όλα αυτά είναι πολύ πιθανό να μην υπάρχει στο πρωτάθλημα του 2020 λόγω της εισόδου πιστών που δίνουν περισσότερα χρήματα.

Ο Φέτελ μίλησε σχετικά με αυτό το θέμα εκφράζοντας έντονα την άποψή του, κάτι που δεν κάνει πολύ συχνά. Ο Γερμανός τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ότι οι άνθρωποι της πίστας καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες και πάθος για να μείνει το Χόκενχαϊμ στο καλεντάρι. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν πολύ ενδιαφέρον θέαμα, αλλά πιθανότατα δε βγάζουν κέρδος.

“Νομίζω ότι η Formula 1 βασίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στο πόσα είναι διατεθειμένη να πληρώσει η κάθε πίστα. Αν δώσεις το κατάλληλο ποσό, μπορείς να έχεις αγώνα στη χώρα; Που επιθυμείς. Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε κάποιες πίστες, ανεξάρτητα από το πόσα μπορούν να πληρώσουν.”

Ο Φέτελ έκανε ξεκάθαρο ότι προτιμάει να τρέχει σε εμβληματικές τοποθεσίες παρά σε υπερσύγχρονες αλλά άδειες πίστες.

“Η F1 χωρίς τη Monza θα έμοιαζε ως κάτι χαζό. Το να χάσουμε μεγάλες χώρες με μακρά παράδοση όπως η Γερμανία και η Ισπανία είναι λάθος. Οι άνθρωποι θέλουν πάντα να βγάζουν περισσότερα και αυτό δε βοηθάει τις πίστες που έχουν μικρότερα κεφάλαια. Είναι σημαντικό για το άθλημα να το κρατήσουμε εκεί που υπάρχει πάθος γύρω από αυτό, οπότε χώρες όπως η Γερμανία και η Βρετανία είναι τα ιδανικά μέρη.”

“Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να τρέχεις μπροστά από γεμάτες κερκίδες παρά από άδειες. Ακόμα και αν οι τελευταίες είναι εξοπλισμένες με τις καλύτερες πλαστικές θέσεις, είναι άχρηστες αν δεν υπάρχει κανένας να καθίσει.”

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.