Είστε εδώ

F1

Scuderia Ferrari : Γιατί άστραψε και βρόντηξε ο Μαρκιόνε;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μετά τη Mercedes και τη Renault ήρθε η σειρά της Ferrari να δείξει τις αντιρρήσεις της σε ο,τι αφορά τους νέους κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2021.

Η αμερικάνικη εταιρία Liberty που διαχειρίζεται τα δικαιώματα της Formula 1, θέλει από το 2021 ορισμένα εξαρτήματα των κινητήρων να είναι κοινά για όλες τις εταιρίες που κατασκευάζουν και τροφοδοτούν με κινητήρες τις ομάδες της Formula 1. 

Στο πλαίσιο αυτό ο ισχυρός άνδρας της Ferrari αλλά και του ομίλου FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε δήλωσε ότι εάν γίνουν αυτές οι αλλαγές και περιοριστεί η μοναδικότητα του κάθε κατασκευαστή στο τρόπο που αναπτύσσει και κατασκευάζει τον κάθε κινητήρα, η Ferrari δεν έχει κανένα λόγο να συμμετάσχει στη Formula 1, καθώς ο θεσμός δείχνει ότι θέλει να ακολουθήσει άλλο δρόμο, από αυτόν της Ferrari.

Για να συνεχίσει ο Μαρκιόνε σχολιάζοντας «ότι οι αγώνες είναι στο DNA της Ferrari, και η Formula 1 είναι ο πλέον σημαντικός θεσμός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά εάν οι νέοι κανονισμοί είναι τέτοιοι που θα μας απομακρύνουν από τη φιλοσοφία της Ferrari, δεν βλέπουμε το λόγο γιατί θα πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουν το παρόν σε κάτι που δεν μας εκφράζει.

Μπορεί η Liberty να σκέπτεται διάφορες λύσεις για τη μείωση του κόστους, που είναι σωστό, αλλά ορισμένα πράγματα θα πρέπει να τα ξανασκεφτεί».

Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, που διακρίνεται στο βήμα με φόντο τη φωτογραφία του Έντσο Φεράρι στα νιάτα του. 

Την Τρίτη 7 Νοεμβρίου υπάρχει μια συνάντηση όπου οι ομάδες θα συζητήσουν τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν στις προτάσεις τις Liberty από το 2021.

Μην ξεχνάμε ότι η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, ανελλιπώς από το 1950.    

Και φυσικά Formula 1 χωρίς Ferrari δεν νοείται…  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.