Είστε εδώ

F1

Scuderia Ferrari: Addio Αrrivabene

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όταν το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο, το «μάρμαρο» κάποιος το πληρώνει.

Και το «μάρμαρο» στη Ferrari το πλήρωσε ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, στην ανατολή του 2019, όπου ανακοινώθηκε και επίσημα η λύση της συνεργασίας με την ιταλική ομάδα.

Είμαστε ακριβώς στο ίδιο έργο θεατές, εάν γυρίσουμε λίγα χρόνια πίσω τις σελίδες του ημερολογίου.

Το 2014, όπου ήταν άλλη μια χρονιά χωρίς επιτυχία για τη Ferrari με τον Αλόνσο τότε στην ομάδα.

Αυτή τη χρονιά ο ισχυρός άνδρας της Ferrari Σέρτζιο Μαρκιόνε λόγω των μη ικανοποιητικών αποτελεσμάτων είχε αντικαταστήσει τον Μάρκο Ματιάτσι  που κατείχε τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή στην ομάδα με τον Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.

Τέσσερα χρόνια μετά ο Αριβαμπένε αποχαιρετά τη Scuderia Ferrari και τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή αναλαμβάνει ο Ματία Μπινότο, πρώην τεχνικός διευθυντής της Ferrari.

Εδώ που τα λέμε τώρα, η Ferrari ήθελε προκοπή στη Formula 1, από έναν διευθυντή πωλήσεων στον τομέα των αυτοκινήτων που τον βάπτισε σε μια νύχτα αγωνιστικό διευθυντή (Ματιάτσι) και από ένα μεγαλοστέλεχος σε καπνοβιομηχανία (Αριβαμπένε).

Γίνεται να είναι καλό το σενάριο; Φυσικά όχι.

Για να δούμε λοιπόν τι θα αλλάξει στη Scuderia Ferrari με τον Μπινότο που έρχεται από τα βάθη της ομάδας γνωρίζοντας φυσικά πού υπερτερεί και πού υστερεί.

Τα υπόλοιπα στην πίστα και στο πρωτάθλημα της Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.