![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/19/photon30642f82473.jpg?itok=zxLTJP-w)
Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.
Ο οδηγός των “ταύρων” όταν έφυγε το safety car από μπροστά του λειτούργησε με διαφορετικό από τα συνηθισμένα τρόπο, κάτι το οποίο έφερε τα μονοθέσια πολύ κοντά και αύξησε κατακόρυφα το θέαμα και την αγωνία.
Συνήθως, έχουμε μάθει όταν η Mercedes του Μπερνντ Μεϊλάνντερ αποχωρεί, όποιος οδηγός βρίσκεται στην πρώτη θέση, επιβραδύνει για κάποιο διάστημα και προσπαθεί να μπερδέψει όσους ακολουθούν, προκειμένου να πατήσει το γκάζι σε ανύποπτο χρόνο και να μπορέσει να απομακρυνθεί. Το πάτημα του γκαζιού γίνεται σε διαφορετική στιγμή κάθε φορά, αλλά σίγουρα μεσολαβούν αρκετά μέτρα μέχρι τη γραμμή/εκκίνησης τερματισμού.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο Φερστάπεν δεν έκανε το σύνηθες. Αντίθετα, πήγαινε με πολύ αργό ρυθμό μέχρι και λίγα μέτρα πριν τη γραμμή εκκίνησης /τερματισμού. Αυτό το έκανε προκειμένου να μη δώσει slipstreaming στον Άλμπον που ήταν πίσω του και έτσι να εξασφαλίσει ότι θα στρίψει πρώτος την πρώτη στροφή.
Σε αυτή την παράξενη, αλλά αποδοτική τακτική ο νεαρός οδηγός βοηθήθηκε από μια αλλαγή που έγινε τη φετινή χρονιά. Μέχρι πέρυσι, υπήρχε μία γραμμή η οποία σύνηθες ήταν στο ύψος της εισόδου του pit lane, μετά από την οποία οι οδηγοί μπορούσαν να προσπεράσουν. Από φέτος, η γραμμή αυτή καταργήθηκε και οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να μείνουν στις θέσεις τους μέχρι τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού.
Βλέποντας, λοιπόν, ότι αυτός ο τρόπος χειρισμού της κατάστασης από τον Φερστάπεν, αύξησε το θέαμα, ο Ρος Μπρον, υπεύθυνος επί των αγωνιστικών θεμάτων για τη Liberty Media, είπε ότι θα μελετήσουν διεξοδικά όσα έγιοναν, προκειμένου να δουν με ποιο τρόπο μπορούν να αλλάξουν οι κανονισμοί ώστε αυτό το θέαμα να το έχουμε σε κάθε επανεκκίνηση μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η Liberty Media δε σταματά να ψάχνει τρόπους να κάνει τη Formula 1 πιο θεαματική, κάτι το οποίο μας βρίσκει σύμφωνους, αφού έτσι θα κινήσει το ενδιαφέρον σε ολοένα και περισσότερο κόσμο να ανακαλύψει την ομορφιά αυτού του αθλήματος.