Είστε εδώ

F1

Ρος Μπρον: Θέλει θεαματικές επανεκκινήσεις όπως της Βραζιλίας

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.

Ο οδηγός των “ταύρων” όταν έφυγε το safety car από μπροστά του λειτούργησε με διαφορετικό από τα συνηθισμένα τρόπο, κάτι το οποίο έφερε τα μονοθέσια πολύ κοντά και αύξησε κατακόρυφα το θέαμα και την αγωνία.

Συνήθως, έχουμε μάθει όταν η Mercedes του Μπερνντ Μεϊλάνντερ αποχωρεί, όποιος οδηγός βρίσκεται στην πρώτη θέση, επιβραδύνει για κάποιο διάστημα και προσπαθεί να μπερδέψει όσους ακολουθούν, προκειμένου να πατήσει το γκάζι σε ανύποπτο χρόνο και να μπορέσει να απομακρυνθεί. Το πάτημα του γκαζιού γίνεται σε διαφορετική στιγμή κάθε φορά, αλλά σίγουρα μεσολαβούν αρκετά μέτρα μέχρι τη γραμμή/εκκίνησης τερματισμού.

Στην προκειμένη περίπτωση, ο Φερστάπεν δεν έκανε το σύνηθες. Αντίθετα, πήγαινε με πολύ αργό ρυθμό μέχρι και λίγα μέτρα πριν τη γραμμή εκκίνησης /τερματισμού. Αυτό το έκανε προκειμένου να μη δώσει slipstreaming στον Άλμπον που ήταν πίσω του και έτσι να εξασφαλίσει ότι θα στρίψει πρώτος την πρώτη στροφή.

Σε αυτή την παράξενη, αλλά αποδοτική τακτική ο νεαρός οδηγός βοηθήθηκε από μια αλλαγή που έγινε τη φετινή χρονιά. Μέχρι πέρυσι, υπήρχε μία γραμμή η οποία σύνηθες ήταν στο ύψος της εισόδου του pit lane, μετά από την οποία οι οδηγοί μπορούσαν να προσπεράσουν. Από φέτος, η γραμμή αυτή καταργήθηκε και οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να μείνουν στις θέσεις τους μέχρι τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού.

Βλέποντας, λοιπόν, ότι αυτός ο τρόπος χειρισμού της κατάστασης από τον Φερστάπεν, αύξησε το θέαμα, ο Ρος Μπρον, υπεύθυνος επί των αγωνιστικών θεμάτων για τη Liberty Media, είπε ότι θα μελετήσουν διεξοδικά όσα έγιοναν, προκειμένου να δουν με ποιο τρόπο μπορούν να αλλάξουν οι κανονισμοί ώστε αυτό το θέαμα να το έχουμε σε κάθε επανεκκίνηση μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η Liberty Media δε σταματά να ψάχνει τρόπους να κάνει τη Formula 1 πιο θεαματική, κάτι το οποίο μας βρίσκει σύμφωνους, αφού έτσι θα κινήσει το ενδιαφέρον σε ολοένα και περισσότερο κόσμο να ανακαλύψει την ομορφιά αυτού του αθλήματος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.