Είστε εδώ

F1

Red Bull: Κρίστιαν Χόρνερ: "Μαξ, σταμάτα να τρακάρεις!"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαξ Φερστάπεν είχε αρχίσει να δημιουργεί κάποιες αμφιβολίες γύρω από το όνομά του ήδη από την πρώτη του χρονιά στη Formula 1 οι οποίες με τον καιρό εντάθηκαν λόγω κάποιων λαθών και συγκρούσεων που είχε σε διάφορους αγώνες.

Κατά κοινή παραδοχή ο τρόπος οδήγησης του νεαρού Ολλανδού ο οποίος βρίσκεται στην τέταρτη σεζόν του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι αρκετά φιλόδοξος και γι’ αυτό έχει επιχειρήσει προσπεράσεις που λίγοι θα τολμούσαν να κάνουν. Ωστόσο αυτές οι προσπάθειες δεν έχουν πάντα ευτυχή κατάληξη και αυτά τα περιστατικά τροφοδοτούν τους αμφισβητίες του.

Φέτος, όμως ο οδηγός των “ταύρων” έχει ένα πολύ αρνητικό σερί καθώς σε όλους τους αγώνες είχαμε τουλάχιστον ένα συμβάν, είτε μικρό είτε μεγάλο, στο οποίο εμπλεκόταν το όνομά του.

Στην Αυστραλία είχε τετακέ το οποίο τον έριξε στην 6η θέση, στο Μπαχρέιν είχε επαφή με τον Χάμιλτον, Στην Κίνα χτύπησε με τον Φέτελ, στο Αζερμπαϊτζάν είχε τρακάρισμα με τον team mate του ντάνιελ Ρικιάρντο και στην Ισπανία είχε μια μικρή επαφή με τον Στρολ. Όμως η κορύφωση ήρθε στο Μονακό όταν κατά τη διάρκεια του FP3 χτύπησε στην έξοδο του σικέιν μετά την πισίνα καταστρέφοντας το εμπρός δεξί μέρος του μονοθεσίου του.

Αυτό δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει στις κατατακτήριες καθώς οι μηχανικοί του δεν πρόλαβαν να επιδιορθώσουν τη ζημιά με συνέπεια να ξεκινήσει τελευταίος. Μπορεί ταλικά να κατάφερε να μπει στους βαθμούς φτάνοντας στην ένατη θέση όμως ήξερε ότι στον συγκεκριμένο αγώνα το μονοθέσιο ήταν πολύ ικανό και μπορούσε να του δώσει ακόμα και τη νίκη όπως απέδειξε ο Ρικιάρντο ο οποίος κατάφερε να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου παρά το πρόβλημα στο MGU-K (μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας).

Με αφορμή τα παραπάνω ο επί κεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι ο Φερστάπεν έχει πάρα πολύ ταλέντο αλλά ότι πρέπει να μάθει από τα περιστατικά στα οποία πρωταγωνίστησε στους τελευταίους αγώνες προκειμένου να αποφύγει παρόμοια συμβάντα στο μέλλον.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.