Είστε εδώ

F1

Ραλφ Σουμάχερ: Δυσοίωνες προβλέψεις για τον Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κινδυνεύει να χάσει το καθεστώς του νούμερο 1 οδηγού που απολαμβάνει αυτή τη στιγμή στο εσωτερικό της Ferrari από τον πολύ νεότερο και σαφώς λιγότερο έμπειρο, Σαρλ Λεκλέρκ.

Αυτό είπε ο Ραλφ Σουμάχερ μιλώντας στο γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky Deutschland, μετά τη σύγκρουση που είχε ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με τον Φερστάπεν, στο πλαίσιο του βρετανικού Γκραν Πρι.

Κατά τις δηλώσεις του μετά τον τερματισμό ο Λεκλέρκ είπε ότι ο αγώνας στο Σίλβερστον ήταν από τους απολαυστικότερους της καριέρας του αφού σχεδόν σε όλη τη διάρκεια είχε έντονες αλλά καθαρές μάχες και προς το τέλος κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ακριβώς λόγω του ατυχήματος μεταξύ του team mate του και του οδηγού της Red Bull.

Από την άλλη, σίγουρα το βρετανικό Γκραν Πρι του 2019 θα είναι ένας από τους χειρότερους αγώνες στην καριέρα του Φέτελ αφού μετά την επαφή δεν κατάφερε να επανέλθει και σε συνδυασμό με την ποινή των 10 δευτερολέπτων που δέχτηκε, τερμάτισε προτελευταίος, πίσω και από τις δύο Williams.

Ο Ραλφ Σουμάχερ θεωρεί ότι πλέον η πίεση που ασκείται στον Φέτελ θα αυξηθεί, ενώ θα “φουντώσουν” και οι φήμες σχετικά με την απομάκρυνσή του από τη Ferrari (με τη θέλησή του ή χωρίς) ή ακόμα και την αποχώρησή του από το άθλημα.

“Ο Σεμπάστιαν πρέπει να προσέξει να μη χάσει το στάτους του Νο. 1 οδηγού, κάτι το οποίο έχει σχεδόν συμβεί και τα αποτελέσματα του Λεκλέρκ, σίγουρα δεν είναι υπέρ του.”

Ερωτώμενος σχετικά ο Χάμιλτον εμφανίστηκε σίγουρος ότι ο Γερμανός θα καταφέρει να ανακάμψει καθώς τον θεωρεί έναν από τους μεγάλους αθλητές της Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.