Είστε εδώ

F1

Pirelli: Δείτε για πρώτη φορά τα ελαστικά του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα δούμε να εφαρμόζονται από το 2021 και μετά στη Formula 1, είναι ότι η διάμετρος των ζαντών θα μεγαλώσει από τις 13 ίντσες που είναι σήμερα και θα φτάσει τις 18 ίντσες.

Πρόκειται για μία αλλαγή που η Pirelli ζητούσε εδώ και πολλά χρόνια, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιεί τους αγώνες ώστε να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με τα ελαστικά της, τα οποία θα τη βοηθήσουν στη βελτίωση εκείνων που προορίζονται για χρήση στο δρόμο.

Ωστόσο, πριν εφαρμοστεί η νέα διάσταση επίσημα θα πρέπει να έχουν γίνει πολλές δοκιμές. Η πρώτη από αυτές έγινε στην πίστα Paul Ricard όπου πραγματοποιείται το γαλλικό Γκραν Πρι. Το μονοθέσιο στο οποίο τοποθετήθηκαν τα νέα ελαστικά είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της RS18, δηλαδή εκείνου με το οποίο συμμετείχε στη Formula 1 η Renault το 2018, ενώ πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Σεργκέι Σιρότκιν. Ο Ρώσος είναι ο τρίτος οδηγός της Renault φέτος ενώ το 2018 αγωνιζόταν στη Williams.

Σύμφωνα με τον Μάριο Ίζολα, επικεφαλής της Pirelli σε ό,τι αφορά τη Formula 1 ήταν σημαντικό να ξεκινήσουν οι δοκιμές τόσο νωρίς ώστε αν προκύψουν συμπεράσματα που δεν είχαν προβλεφθεί από τις προσομοιώσεις, να υπάρχει χρόνος αντίδρασης.

Αρχικά οι Ιταλοί θα δοκιμάσουν μόνο μία γόμα η οποία θα λειτουργήσει ως βάση και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στις υπόλοιπες γόμες, η δημιουργία των οποίων, όμως, βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Στο πλάνο ανάπτυξης των ελαστικών του 2021 συμμετέχουν οι McLaren, Mercedes και Renault.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.