![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/12/photon29897f80109.png?itok=hQz6UrXL)
Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα δούμε να εφαρμόζονται από το 2021 και μετά στη Formula 1, είναι ότι η διάμετρος των ζαντών θα μεγαλώσει από τις 13 ίντσες που είναι σήμερα και θα φτάσει τις 18 ίντσες.
Πρόκειται για μία αλλαγή που η Pirelli ζητούσε εδώ και πολλά χρόνια, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιεί τους αγώνες ώστε να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με τα ελαστικά της, τα οποία θα τη βοηθήσουν στη βελτίωση εκείνων που προορίζονται για χρήση στο δρόμο.
Ωστόσο, πριν εφαρμοστεί η νέα διάσταση επίσημα θα πρέπει να έχουν γίνει πολλές δοκιμές. Η πρώτη από αυτές έγινε στην πίστα Paul Ricard όπου πραγματοποιείται το γαλλικό Γκραν Πρι. Το μονοθέσιο στο οποίο τοποθετήθηκαν τα νέα ελαστικά είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της RS18, δηλαδή εκείνου με το οποίο συμμετείχε στη Formula 1 η Renault το 2018, ενώ πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Σεργκέι Σιρότκιν. Ο Ρώσος είναι ο τρίτος οδηγός της Renault φέτος ενώ το 2018 αγωνιζόταν στη Williams.
Σύμφωνα με τον Μάριο Ίζολα, επικεφαλής της Pirelli σε ό,τι αφορά τη Formula 1 ήταν σημαντικό να ξεκινήσουν οι δοκιμές τόσο νωρίς ώστε αν προκύψουν συμπεράσματα που δεν είχαν προβλεφθεί από τις προσομοιώσεις, να υπάρχει χρόνος αντίδρασης.
Αρχικά οι Ιταλοί θα δοκιμάσουν μόνο μία γόμα η οποία θα λειτουργήσει ως βάση και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στις υπόλοιπες γόμες, η δημιουργία των οποίων, όμως, βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο.
Στο πλάνο ανάπτυξης των ελαστικών του 2021 συμμετέχουν οι McLaren, Mercedes και Renault.