![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/22/photon28855f76879.jpg?itok=5OE26pjv)
Η Ολλανδία επιστρέφει στη Formula 1 και από το 2020 στην πίστα του Ζάντβορτ θα φιλοξενεί το δικό της Γκραν Πρι.
Κίνηση όχι τυχαία καθώς η Formula 1 έχει έναν «άτακτο» οδηγό, τον Μαξ Φερστάπεν που κατάγεται από τη χώρα η οποία εξάγει σε όλο τον κόσμο τουλίπες.
Έχει ρεύμα στους θεατές ο Φερστάπεν και η FIA το εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο.
Το Ζάντβορτ όμως θα «διώξει» από το καλεντάρι κάποια άλλη πίστα; Πολλά έχουν ειπωθεί ότι θα αντικαταστήσει την πίστα της Βαρκελώνης. Οι Ισπανοί σίγουρα θα αντιδράσουν μην αφήνοντας τον υψηλό τζίρο να εξαφανιστεί από τα ταμεία τους, καθώς πέρα από το Γκραν Πρι, η πίστα της Βαρκελώνης φιλοξενεί και τις δοκιμές των ομάδων.
Αναμένεται μετά την καλοκαιρινή ραστώνη να έχει ξεκαθαριστεί κάπως το τοπίο.
Πρόσφατα λοιπόν στην ολλανδική πίστα η Red Bull διοργάνωσε εκδήλωση για να γιορτάσει την επιστροφή της στο καλεντάρι της Formula 1.
Έφερε δύο RB7, τα μονοθέσια με τα οποία οι Φέτελ και Γουέμπερ πρωταγωνίστησαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2011, για να τα οδηγήσουν Φερστάπεν και Γκασλί, και η γιορτή άρχισε…
Η πίστα γέμισε από τους φίλους των αγώνων και η FIA πήρε το μήνυμα, όπως και οι χορηγοί.
Όταν ο Φερστάπεν ρωτήθηκε για την πίστα τόνισε ότι σε ορισμένα σημεία είναι πολύ στενή ενώ του θυμίζει λίγο την Σουζούκα γιατί έχει σχεδιαστεί από τον ίδιο άνθρωπο.
Να σημειωθεί ότι η ολλανδική πίστα φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα της Formula 1 το 1952 , και για 13 χρόνια στη σειρά μεταξύ του 1973 και του 1985, χρονιά όπου και διεξήχθη το τελευταίο Γκραν Πρι.
Σε εκείνο το Γκραν Πρι συμμετείχαν ονόματα –θρύλοι, όπως Άιρτον Σένα (Lotus), Νίκι Λάουντα (McLaren), Αλέν Προστ (McLaren), Νέλσον Πικέ (Brabham), Κέκε Ρόσμπεργκ (Williams), Ρικάρντο Πατρέζε (Alfa Romeo), Μικέλε Αλμπορέτο (Ferrari), Zακ Λαφίτ (Ligier), Nάιτζελ Μάνσελ (Williams), Τέο Φάμπι (Toleman), Γκέραρντ Μπέργκερ (Arrows), Πατρίκ Ταμπέ(Renault), Mάρτιν Μπραντλ (Tyrrell), Αντρέα Ντε Τσέζαρις (Ligier),Τιερί Μπουτσέν (Arrows), Έλιο Ντε Άντζελις (Lotus), Έντι Τσίβερς (Alfa Romeo) και ο Στέφαν Μπέλοφ (Tyrrell) που έχασε τη ζωή του την επόμενη εβδομάδα στο Βέλγιο, στην πίστα του Σπα για τον αγώνα των 1.000 χλμ., αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής, στο τιμόνι της Porsche 956B.
26 οδηγοί εκκίνησαν σε αυτό το Γκραν Πρι με poleman τον Πικέ, Ρόσμπεργκ, Προστ και Σένα να συμπληρώνουν τις δύο πρώτες γραμμές στην εκκίνηση.
Τον αγώνα κέρδισε ο Λάουντα που εκκίνησε από την 10η θέση με Προστ και Σένα να μοιράζονται τις υπόλοιπες θέσεις το βάθρο.
Παγκόσμιος πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά ο Προστ.
Σειρά τώρα οι φωτογραφίες από την εκδήλωση στο Ζάντβορτ.