Είστε εδώ

F1

Μεταγραφικά: Το grid του 2019 μέχρι στιγμής

του Σωτήριου Χάλλα

Με την ανακοίνωση της Ferrari σχετικά με το μέλλον του Κίμι Ραϊκόνεν και του Σαρλ Λεκλέρκ κλείδωσαν ακόμα δύο θέσεις στο grid του 2019 όμως πολλές είναι αυτές οι οποίες εκκρεμούν ακόμα.

Το 2018 εξελίσσεται σε μία “τρελή” χρονιά αφού κατά πάσα πιθανότητα η μόνη ομάδα που θα κρατήσει αναλλοίωτο το οδηγικό της δίδυμο θα είναι η Mercedes με όλες τις άλλες να αλλάζουν είτε τον έναν είτε και τους δύο πιλότους τους.

Πάμε, όμως, να δούμε ποια είναι η κατάσταση σε όλες τις ομάδες.

Mercedes: Λιούις Χάμιλτον (μέχρι το 2020) και Βάλτερι Μπότας (μέχρι το 2019 με οψιόν για το 2020).

Ferrari: Σεμπάστιαν Φέτελ (μέχρι το 2020) και Σαρλ Λεκλέρκ (μέχρι το 2019).

Red Bull: Μαξ Φερστάπεν (μέχρι το 2020) και Πιερ Γκασλί (μέχρι το 2019).

Force India: Εκκρεμούν και οι δύο θέσεις με τη μία να θεωρείται βέβαιο ότι θα πάει στο Λανς Στρολ.

Williams: Είναι ανοιχτές και οι δύο θέσεις με τα ονόματα που έχουν ακουστεί κατά καιρούς να είναι των Σεργκέι Σιρότκιν, Τζορτζ Ράσελ και Εστεμπάν Οκόν.

Renault: Νίκο Χάλκενμπεργκ (μέχρι το 2019) και Ντάνιελ Ρικιάρντο (μέχρι το 2020).

Toro Rosso: Είναι ανοιχτές και οι δύο θέσεις με τους πιο ισχυρούς υποψήφιους να είναι οι Μπρέντον Χάρτλεϊ, Ντάνιιλ Κβίατ και Σεμπαστιάν Μπουεμί.

Haas: Δεν υπάρχει ακόμα κάποια επίσημη ανακοίνωση αλλά το πιθανότερο σενάριο είναι ότι θα παραμείνουν και οι δύο οδηγοί.

McLaren: Κάρλος Σάινθ (μέχρι το 2020) και Λάντο Νόρις (μέχρι το 2020)

Alfa Romeo Sauber: Στη μία θέση ανακοινώθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν (μέχρι το 2020) ενώ η δεύτερη εκκρεμεί με επικρατέστερους υποψήφιους τους Μάρκους Έρικσον και Αντόνιο Τζιοβινάτσι).

 

Με μια προσεκτική ματιά στα παραπάνω στοιχεία βλέπουμε ότι υπάρχουν ακόμα 9 θέσεις ανοιχτές. Βέβαια σε αρκετές περιμένουμε απλά την επίσημη επιβεβαίωση όμως τα όσα έχουν γίνει φέτος αποδεικνύουν ότι όλα μπορούν να συμβούν στη Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.