![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/1/photon30117f80816.jpg?itok=buu-2VIH)
Μέχρι και τον αγώνα της Ουγγαρίας η Mercedes ήταν η απόλυτη κυρίαρχος του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας χάσει μόνο σε δύο αγώνες από τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν, στην Αυστρία και τη Γερμανία.
Ταυτόχρονα, η Ferrari φαινόταν αδύναμη να κάνει το οτιδήποτε αφού το μονοθέσιο ήταν κακό αεροδυναμικά και δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα παρά το γεγονός ότι είχε τον ισχυρότερο κινητήρα.
Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμά η Scuderia πήρε δύο νίκες σε Σπα και Μόντσα όμως αυτό θεωρήθηκε αναμενόμενο λόγω της φύσης των πιστών (μεγάλες ευθείες που ευνοούν τα μονοθέσια με ισχυρούς κινητήρες).
Όμως στη Σιγκαπούρη η Ferrari έφερε μία πολύ μεγάλη αναβάθμιση η οποία δείχνει να έλυσε σε σημαντικό βαθμό τα προβλήματα που είχε το μονοθέσιο. Έτσι, έκανε το 1-2 στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής και θα επαναλάμβανε τον θρίαμβό της στη Ρωσία αν δεν εγκατέλειπε ο Φέτελ και δεν έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Αυτή η ξαφνική άνοδος των Ιταλών έπιασε τη Mercedes απροετοίμαστη, ωστόσο οι Γερμανοί έχουν αποδείξει ότι μόνο τυχαία δεν είναι η κυριαρχία που απολαμβάνουν από το 2014 και έπειτα.
Έτσι, προκειμένου να μειώσουν τη διαφορά τους από τα κόκκινα μονοθέσια, θα φέρουν στη Suzuka της Ιαπωνίας που είναι ο επόμενος αγώνας μία σειρά αναβαθμίσεων ώστε να μπορέσουν να κινηθούν ταχύτερα.
Βέβαια, ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε ότι αυτό το πακέτο αναβαθμίσεων δε θα είναι όσο μεγάλο ήταν της Ferrari στη Σιγκαπούρη, καθώς έχει φτάσει η εποχή του χρόνου που προσπαθούν να μοιράσουν το προσωπικό τους ανάμεσα στην εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου και την ανάπτυξη εκείνου της επόμενης χρονιάς.
Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το προβάδισμα που έχει η Mercedes στο πρωτάθλημα κατασκευαστών αλλά και ο Χάμιλτον σε εκείνο των οδηγών, σημαίνει ότι είναι πλέον θέμα χρόνου η κατάκτηση και των δύο τίτλων.