Είστε εδώ

F1

Mercedes: Πώς σκοπεύει να αντιδράσει στην άνοδο της Ferrari;

του Σωτήριου Χάλλα

Μέχρι και τον αγώνα της Ουγγαρίας η Mercedes ήταν η απόλυτη κυρίαρχος του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας χάσει μόνο σε δύο αγώνες από τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν, στην Αυστρία και τη Γερμανία.

Ταυτόχρονα, η Ferrari φαινόταν αδύναμη να κάνει το οτιδήποτε αφού το μονοθέσιο ήταν κακό αεροδυναμικά και δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα παρά το γεγονός ότι είχε τον ισχυρότερο κινητήρα.

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμά η Scuderia πήρε δύο νίκες σε Σπα και Μόντσα όμως αυτό θεωρήθηκε αναμενόμενο λόγω της φύσης των πιστών (μεγάλες ευθείες που ευνοούν τα μονοθέσια με ισχυρούς κινητήρες).

Όμως στη Σιγκαπούρη η Ferrari έφερε μία πολύ μεγάλη αναβάθμιση η οποία δείχνει να έλυσε σε σημαντικό βαθμό τα προβλήματα που είχε το μονοθέσιο. Έτσι, έκανε το 1-2 στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής και θα επαναλάμβανε τον θρίαμβό της στη Ρωσία αν δεν εγκατέλειπε ο Φέτελ και δεν έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

Αυτή η ξαφνική άνοδος των Ιταλών έπιασε τη Mercedes απροετοίμαστη, ωστόσο οι Γερμανοί έχουν αποδείξει ότι μόνο τυχαία δεν είναι η κυριαρχία που απολαμβάνουν από το 2014 και έπειτα.

Έτσι, προκειμένου να μειώσουν τη διαφορά τους από τα κόκκινα μονοθέσια, θα φέρουν στη Suzuka της Ιαπωνίας που είναι ο επόμενος αγώνας μία σειρά αναβαθμίσεων ώστε να μπορέσουν να κινηθούν ταχύτερα.

Βέβαια, ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε ότι αυτό το πακέτο αναβαθμίσεων δε θα είναι όσο μεγάλο ήταν της Ferrari στη Σιγκαπούρη, καθώς έχει φτάσει η εποχή του χρόνου που προσπαθούν να μοιράσουν το προσωπικό τους ανάμεσα στην εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου και την ανάπτυξη εκείνου της επόμενης χρονιάς.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το προβάδισμα που έχει η Mercedes στο πρωτάθλημα κατασκευαστών αλλά και ο Χάμιλτον σε εκείνο των οδηγών, σημαίνει ότι είναι πλέον θέμα χρόνου η κατάκτηση και των δύο τίτλων.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.